آیین رونمایی از کتاب‌های مربیگری درجه ۱ – ۲ و ۳ شنا برگزار شد

عصر امروز(چهارشنبه) در جلسه‌ای با حضور مسئولان و اعضای کمیته فنی فدراسیون شنا، مراسم رونمایی از سه جلد کتاب مربیگری شنا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کتاب‌های مربیگری درجه ۱، درجه ۲ و درجه ۳ شنا به عنوان مرجع تدریس در دوره‌های مربیگری به همت بهزاد مهدی خبازیان، خشایار حضرتی و عبدالرضا ریاحی اساتید برجسته این حوزه تالیف و توسط فدراسیون شنا و آکادمی ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران چاپ شد.

عصر امروز(چهارشنبه) آیین رونمایی از این گنجینه ارزشمند علمی با حضور مولفان، اعضای کمیته فنی، مسئولان و جمعی از پرسنل فدراسیون شنا در سالن اجتماعات استخر بین المللی ۹ دی تهران برگزار شد.

در این مراسم محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با ایراد سخنرانی از تلاش‌های صورت گرفته برای گردآوری و تالیف این کتب مرجع مربیگری شنا در ایران قدردانی و به پاس یادبود تقدیرنامه‌هایی را به نویسندگانش اهدا کرد.

محسن رضوانی رئیس، محمد علی آبادی نایب رئیس، هادی بیداریان دبیر کل، حمید اسکندریون زئیس کمیته فنی شنا، حشمت اجاق، عبدالرضا ریاحی، خشایار حضرتی، فرشاد کرمی محمد بیداریان و ایمان رحیمی حاضرین در این مراسم بودند.

IMG_7059IMG_6966

 

IMG_7063

 

 

IMG_7053

image_printپرینت مطلب