استارت نمایندگان شیرجه ایران در کمپ تمرینی کمیته المپیک آسیا

کمپ تمرینی جوانان شیرجه کمیته المپیک آسیا با حضور نمایندگان ایران از امروز (دوشنبه) به میزبانی کشور مالزی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمپ تمرینی جوانان شیرجه کمیته المپیک آسیا ۱۴ الی ۲۱ آگوست ۲۰۲۲ (۲۳ الی ۳۰ مرداد ۱۴۰۱) در شهر کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

سام واژیر بعنوان شیرجه رو و شهنام نظر پور بعنوان نماینده مربیان که بر اساس نظر کمیته فنی شیرجه برای حضور در این کمپ تمرینی معرفی شدند روز شنبه(۲۲ مرداد ۱۴۰۱) تهران را به مقصد کوالالامپور ترک کردند و امروز(دوشنبه) در نخستین روز از این دوره شرکت کردند. همچنین امید حدیقی که از سوی کمیته فنی شیرجه بعنوان نماینده داوران برای حضور در این کمپ تمرینی انتخاب شده است روز چهارشنبه (۲۶ مرداد ۱۴۰۱) به دیگر نمایندگان ایران می‌پیوندد.

در این کمپ تمرینی حدود ۳۰ مستعد شیرجه از کشورهای ایران، کره ، قطر، چین تایپه، قزاقستان، عراق، لبنان، سریلانکا، بنگلادش، تایلند، مالزی و سنگاپور شرکت کرده اند و هدف از برگزاری آن ارتقاء سطح مربیان شیرجه، استعداد یابی شیرجه رو ها و برگزاری یک دوره بین المللی داوری شیرجه زیر نظر کمیته المپیک آسیا است.

طبق برنامه ریزی انجام شده شرکت کنندگان در این دوره هروز در نوبت صبح در کلاس های تئوری و در نوبت عصر در استخر و سالن تمرینی شیرجه زیر نظر اساتیدی از کشورهای سوئد، استرالیا، چین و مالزی حاضر می‌شوند تا با دانش روز شیرجه دنیا آشنا شوند.

 

WhatsApp Image 2022-08-15 at 9.29.03 AM WhatsApp Image 2022-08-15 at 9.29.03 AM (1)

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب