استخر قهرمانی شهید کشوری با حضور وزیر ورزش افتتاح شد

استخر قهرمانی مجموعه ورزشی شهید کشوری امروز سه شنبه ۳۱ خرداد با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو مراسم افتتاحیه استخر قهرمانی مجموعه ورزشی شهید کشوری امروز (سه شنبه) با حضور دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم علیرضا عاصم یوسفی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی، محمد علی آبادی نایب رئیس فدراسیون شنا، ابطحی مدیر عامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی، امین نوروزی مشاور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان مجموعه ورزشی شهید کشوری نیز حضور داشتند.

این‌ مجموعه دارای سه استخر روباز، آب درمانی و استخر پوشیده است که امروز توسط حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

در این مراسم، عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اظهار کرد: این استخر با بیش ۵۰ سال قدمت به علت عدم بازسازی اصولی دچار استهلاک شده بود. بطوری که ابنیه استخر، از جمله سوله اصلی و سازه‌های جانی همگی دچار پوسیدگی شدید و کل تجهیزات مربوط به موتورخاته و تسویه‌خانه استخر هم از بین رفته بود.

وی گفت: امروز که برای افتتاح این استخر حضور پیدا کردیم، پوشش سفف استخر عوض شده، سازه فرسوده کودکان جمع‌آوری و به ضلع جنوبی و کم عمق منتقل شده است. همچنین کاسه قدیمی استخر که غیرقابل استفاده بود، تعویض و با مصالح استاندارد آب‌بندی و عایق‌بندی شده است.

عاصم‌یوسفی در پایان تصریح کرد: استخر روباز، آب‌درمانی، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ در ضلع شمال به متراژ ۳۷۵ متر مربع به مجموعه اضافه شده است. امیدوارم با افتتاح این استخر خدمات خوبی را در آینده ارایه دهیم.

 
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب