اسکندریون: حمایت رضوانی از مسابقات جایزه بزرگ شنا قابل تقدیر است

رئیس کمیته فنی شنا با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ در استخر آزادی حمایت ریاست فدراسیون و پرداخت جوایز نقدی به قهرمانان را قابل تقدیر دانست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، حمید اسکندریون رئیس کمیته فنی شنا اظهار کرد: در راستای توسعه کمی وکیفی قهرمانی شنا در رده سنی جوانان و بزرگسالان و افزایش کمیت و حمایت از شناگران ملی در رده عموم وجوانان اولین مسابقه جایزه بزرگ برای با حمایت مالی فدراسیون شنا برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در ۱۷ رشته انفرادی شنا در تاریخ ۱۶و۱۷اسفند ماه در استخر مجموعه آزادی برگزار می‌شود. برای سه رده سنی (۱۵-۱۶)سال(۱۷-۱۸)سال وبالای ۱۸ سال به سه نفر اول جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

رئیس کمیته فنی شنا خاطرنشان کرد: در همه کشورهای توسعه یافته این گونه مسابقات با حمایت مالی نهادها ‌وشرکت های خصوصی برگزار می‌شود و ما امیدواریم که در سال‌های آینده بتوانیم این مسابقه را با جذب حامیان بصورت گسترده وباجوایز بیشتر برگزار نماییم.همزمان با این مسابقات رکوردگیری آخر سال از رده های سنی وانتخابی آبهای آزاد نیز برگزار خواهدشد.

وی تاکید کرد: در ادامه روند پیشرفت شنای کشور در سال جاری امیدواریم که با رقابت ودرخشش شناگران نخبه ‌مطرح رکوردهای خوبی در این مسابقه کسب شود. حمایت فدراسیون شنا و شخص ریاست محترم جناب آقای محسن رضوانی باعث دلگرمی وتشویق وترغیب جوانان در این رده سنی است که قابل تقدیر و تشکر است.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب