اصفهان قهرمان مسابقات شنای کشوری جام زنده رود شد

تیم اصفهان الف در مجموع سه رده سنی به مقام قهرمانی سومین دوره مسابقات شنای کشوری جام زنده رود دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سومین دوره مسابقات شنای کشوری جام زنده رود (گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی) با حضور ۵۲۴ ورزشکار، مربی و سرپرست از تاریخ ۲۷ الی ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ در رده های سنی (۱۱-۱۲)، (۱۳-۱۴) و (۱۵-۱۷) سال به میزبانی استخر انقلاب اصفهان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌های در رده سنی (۱۱-۱۲)، تیم های اصفهان الف با ۳۸۷ امتیاز، مرکزی با ۳۸۰ و موج ایرانیان الف با ۳۴۹ امتیاز اول تا سوم شدند. همچنین در رده سنی(۱۳-۱۴)، تیم موج ایرانیان الف با ۴۸۲ امتیاز در جایگاه اول ایستاد، اصفهان الف با ۳۸۱ امتیاز دوم شد و هیات شنای خوزستان امتیاز با ۳۶۹ به مقام سومی بسنده کرد. در رده سنی (۱۵-۱۷) سال نیز تیم اصفهان الف با ۵۱۳ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم های شرکت گردشگری ویانا با ۴۱۹ امتیاز و موج ایرانیان الف با ۳۹۷ به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

نتایج مسابقات شنا کشور جام زنده رود اصفهان :

رده سنی ۱۲-۱۱ سال 

  1. تیم اصفهان الف : ۳۸۷ امتیاز
  2. تیم هیات شنا استان مرکزی : ۳۸۰ امتیاز
  3. تیم موج ایرانیان الف: ۳۴۹ امتیاز

 

رده سنی ۱۴-۱۳ سال 

  1. تیم موج ایرانیان الف: ۴۸۲ امتیاز
  2. تیم اصفهان الف: ۳۸۱ امتیاز
  3. تیم هیات شنا خوزستان: ۳۶۹ امتیاز

 

رده سنی ۱۷-۱۵ سال 

  1. تیم اصفهان الف: ۵۱۳ امتیاز
  2. تیم شرکت گردشگری ویانا: ۴۱۹ امتیاز
  3. موج ایرانیان الف: ۳۹۷ امتیاز

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.