اطلاعیه ثبت نام ورزشکاران در سامانه آنلاین فدراسیون شنا

ورزشکاران سه سطح مبتدی، آماتور و حرفه‌ای رشته های شنا، شیرجه ، واترپلو ، شنای هنری و آبهای آزاد در رده های سنی و جنسیت های مختلف میتوانند اطلاعات خود را در سامانه فدراسیون ثبت نمایند و بعد از تایید شدن، کارت ورزشکاری خود را در پروفایل شخصی شان مشاهده کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به اطلاع کلیه ورزشکاران سه سطح مبتدی، آماتور و حرفه‌ای در تمامی رشته‌های مرتبط با هیات‌ اعم از رشته های شنا، شیرجه، واترپلو، شنای هنری و آبهای آزاد در رده های سنی مختلف می‌رسانیم هرچه سریعتر نسبت به ثبت اطلاعات ورزشکاری خود در سامانه فدراسیون اقدام نمایند تا پس از تایید مربی یا هیات شنا استان مربوطه، کارت ورزشکاری صادر و در پروفایل شخصی قابل مشاهده باشد.

 

نکات قابل توجه برای ثبت اطلاعات ورزشکاران در سامانه فدراسیون بشرح زیر است:

۱. ورزشکاران مبتدی توسط مربی خودشان مورد تایید قرار می‌گیرند و هیات شنا استان فقط می‌تواند لیست ورزشکاران مبتدی استان خود را مشاهده نماید. منظور از ورزشکار مبتدی، ورزشکاری است که در حال سپری کردن دوره های آموزشی هستند.

۲. ورزشکاران آماتور توسط هیات شنا استان مربوطه خود مورد تایید قرار میگیرند. منطور از ورزشکار آماتور، ورزشکاری است که در مسابقات استانی شرکت می‌کند و از سطح آموزشی عبور کرده است.

۳. ورزشکاران حرفه ای توسط کمیته فنی مربوطه در فدراسیون مورد تایید قرار میگیرند. منظور از ورزشکار حرفه ای، ورزشکاری است که در مسابقات ملی و بین المللی فعالیت دارد.

 

لازم به ذکر است تمامی رده های سنی در ۲ بخش دختران و پسران میتوانند بعنوان ورزشکار به سامانه فدراسیون شنا به آدرس http://register.irsf.ir مراجعه نموده و بعد از ثبت نام اولیه و تکمیل اطلاعات پروفایل، در قسمت: پروفایل – اطلاعات ورزشکار – ثبت اطلاعات ورزشکاری را تکمیل نموده و بعد از تایید مربی یا هیات شنا استان، کارت ورزشکاری خود را در قسمت: پروفایل – اطلاعات ورزشکار- اطلاعات من، مشاهده نمایند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب