اطلاعیه فدراسیون شنا در خصوص همکاری با شرکت (قهرمان سیر) وابسته به صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکوستان وزارت ورزش

فدراسیون شنا با صدور اطلاعیه ای چگونگی همکاری با شرکت قهرمان سیر وابسته به صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان وزارت ورزش و جوانان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جهت استفاده بهینه و بهره گیری مناسب از امکانات و ظرفیت‌های صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان  ورزش کشور، شرکت ” قهرمان سیر” به عنوان یکی از شرکت های تحت پوشش صندوق مذکور فعالیت خود را جهت حمل و نقل درون و برون کشوری در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل به صورت زمینی، هوایی اعم از تهیه بلیت هواپیما، اخذ روادید و رزرو هتل و … از چندی پیش آغاز کرد.

پیرو توصیه معاونت محترم پشتیبانی و توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون شنا از تاریخ ابلاغ، برای تهیه بلیت های مسافرتی و اعزام تیم ها از همکاری این مجموعه که متعلق به صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان وزارت ورزش جمهوری اسلامی است، بهره می‌برد.

لازم به ذکر است که فعالیت شرکت مذکور قبلا از طی مراسمی رسمی با حضور مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون های ورزشی آغاز و از طریق سایت صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی و خبرگزاری‌های رسمی اطلاع رسانی شده و به وسیله نامه رسمی و اداری به کلیه مجموعه های زیر مجموعه وزارت ورزش ابلاغ شده بود.

بنابراین فدراسیون شنا قویاً هرگونه ارتباط با سایر اشخاص حقیقی غیرمرتبط با شرکت مذکور را جهت تهیه بلیت و روادید اعزام تیم هایی ملی تکذیب می‌کند. بدیهی است انتشار اکاذیب در این باره مشمول پیگرد حقوقی خواهد بود.

0258 012

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

چیریچ: تمام داوران ایران در سطح بین المللی و ملی فرصت پیشرفت دارند/ دوره خوبی برگزار شد

میخاییل چیریچ  مدرس و ناظر بین المللی واترپلو جهان بیان داشت: تمام داوران ایران چه در سطح بین المللی و چه در سطح ملی این فرصت را دارند که پیشرفت کنند، صرفا به نحوه کار آنها بستگی دارد و می‌توانم به جرات بگویم که کلاس بسیار خوب و راضی کننده‌ای بود.

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.