افقری: امیدواریم بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی کسب کنیم

ملی پوش شنا ایران گفت: آمادگی خوبی برای بازی‌های آسیایی دارم و امیدوارم بهترین نتیجه را در این مسابقات بگیریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهرشاد افقری نماینده اصفهانی تیم ملی شنا ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در استخر قهرمانی آزادی تمرینات را زیر نظر گامر دیلانچیان سرمربی تیم ملی شنا دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: حدود ۲ هفته است در اردو هستیم و ۵ روز زودتر به چین اعزام می‌شویم و امیدواریم بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی کسب کنیم.

افقری تصریح کرد: ۶ رکورد ملی، ورودی المپیک و ۸ ورودی مسابقات جهانی را کسب کرده‌ام و آمادگی خوبی برای بازی‌های آسیایی دارم.

شناگر تیم ملی شنا خاطرنشان کرد: دیرتر از سایر شناگران مسابقه دارم و باید تمرینات بیشتری انجام دهم، کسب مدال در رشته شنا به شدت سخت است اما می‌توان امیدوار بود؛ البته سطح مسابقات با توجه به حضور شناگران آسیایی شرقی و میانی بالا است.

وی یادآور شد: شاید کشورهای شرق آسیا به دلیل مدال گرفتن در جهان و المپیک، بازی‌های آسیایی را خیلی جدی نگیرند، شاید بهترین شناگران خود را اعزام نکنند و امکان دارد بتوانیم برای اولین‌بار مدال کسب کنیم.

پایان پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.