افقری: با آمادگی بالا به دنبال کسب سهمیه المپیک هستم

ملی‌پوش شنای ایران درباره حضور نمایندگان ایران در المپیک ۲۰۲۴ گفت: امیدوارم در رقابت‌های جهانی دوحه با آمادگی بالا بتوانم سهمیه المپیک پاریس را کسب کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهرشاد افقریدر گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا در خصوص حضور در مسابقات شنای قهرمانی جهان در دوحه اظهار داشت: در حال حاضر آمادگی خوبی دارم اما اخیرا با مشکلات سخت‌افزاری در تمرین مواجه شدیم. هوا به شدت سرد شده و دمای آب استخرها پایین‌ آمده و زمانی که از آب استخر بالا می‌آییم فشار سرما زیاد می‌شود.

وی در خصوص شرایط خود نیز گفت: در مسابقاتی که به تازگی پشت سرگذاشتم توانستم نتایج خوبی بگیرم، در لیگ داخلی با ۸۰ درصد آمادگی حاضر شدم . امیدوارم در مسابقات جهانی، با ۱۰۰ درصد آمادگی بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم.

ملی‌پوش شنای ایران با اشاره به اهداف خود عنوان کرد: در مسابقات جهانی اولین هدف من کسب سهمیه المپیک است. تا مسابقات المپیک زمان خوبی برای آمادگی بیشتر و بالا بردن رکوردها دارم و به همین دلیل کسب سهمیه را به عنوان هدف کوتاه مدت در نظر گرفتم.

وی ادامه داد: بعد از مسابقات جهانی، لیگ کشوری و قهرمانی آسیا در فیلیپین را در پیش داریم. برای سال آینده هم فکر می‌کنم یک یا ۲ مسابقه برون‌مرزی در برنامه ما باشد که اگر همه چیز خوب پیش برود، می‌توانیم پیش مردم ایران سربلند باشیم.

افقری درباره ناکامی شنای ایران در بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: شاید از نظر سنی از دیگر ملی‌پوشان شنا، بزرگ‌تر باشم، اما هر کسی در هر جایگاهی ممکن است با کم‌تجربگی رو به رو شود. در حال حاضر همه چیز روی روال است و نتایج نیز به تمرین و تلاش خودم بستگی دارد که بتوانم در رقابت‌های جهانی نتیجه خوبی بگیرم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب