امیرحسین برائی: مالارا تحول بزرگی ایجاد کرد

بازیکن تیم ملی واترپلو با اشاره به انجام تمرینات سخت در تیم ملی از آمادگی کامل واترپلوئیست‌ها خبر داد و گفت: مالارا در تیم ملی واترپلوی ایران تحول بزرگی ایجاد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امیرحسین برائی بازیکن تیم ملی واترپلو ایران اظهار کرد: قبل از ورود به اردوی تیم ملی در تهران تمریناتم را در شیراز پیگری می کردم اما به دلیل شرایط نامطلوب تمرینی به تهران آمدم و زیر نظر رضا اجاق کار را دنبال کردم. تمرینات به گونه ای بود که هر روز شاهد پیشرفت های چشمگیری بودم و در حال حاضر که برنامه های خود را زیر نظر مالارا انجام می دهم آمادگی و شرایط مطلوبی دارم و سایر اعضای تیم نیز در آمادگی کامل به سر می برند.

وی در مورد بازی‌های کاپ آسیا به ویژه مقابل مقابل چین افزود: اولین حریف تیم ملی واترپلو در رقابت های کاپ آسیا تیم قدرتمند چین است. باید به این نکته اشاره کنم که تمامی بازیکنان انگیزه زیادی برای بازی در مقابل چین دارند و امیدوارم که این انگیزه به همراه تلاش تیم بتواند برای گرفتن بهترین نتیجه به ما کمک کند.

واترپلوئسیت جوان تیم ملی حضور مالارا را بسیار موثر دانست و یادآور شد: مالارا مربی بزرگی است و رزومه موفقی در واترپلوی دنیا دارد. او با حضورش در تیم واترپلوی ایران توانست تحول بزرگی ایجاد کند و امیدوارم همکاری با این مربی برای آینده ادامه پیدا کند.

برائی که عنوان بهترین بازیکن آسیا در سال ٢۰١۰ را در کارنامه خود دارد، راه پیشرفت در واترپلو را داشتن لیگ قوی مطرح کرد و گفت: اگر لیگ قوی داشته باشیم بازیکنان حرفه ای تری تربیت خواهند شد و از این رو تیم ملی قوی تری خواهیم داشت، در نهایت بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می شوند با آمادگی بیشتری در اردو ها شرکت می کنند و سطح اردو های تیم ملی بالاتر خواهد رفت. اگر برنامه ریزی با مشخص کردن هدف تعیین شود شاهد پیشرفت واترپلو در سطح آسیا و بالاتر نیز خواهیم بود.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم های قدرتمند دنیا هر روز در حال پیشرفت های بسیاری هستند و برای ما صبر نمی کنند و ما باید تلاش زیادی برای رسیدن به آنها انجام دهیم.اگر از همین امروز برای بازی های آسیایی دور بعد برنامه ریزی بلند مدت به همراه بازی های تدارکاتی که از اهمیت زیادی برای تیم ایران برخوردار است انجام دهیم با شناختی که از تیم های آسیایی دارم می توانیم در آسیا بهترین باشیم زیرا معتقدم که واترپلو ایران پتانسیل مقام آوری در سطح های بالاتر را دارد.

بازیکن تیم ملی واترپلو عدم ثبات مدیریت و کمبود بودجه را بزرگترین مشکل بر سر راه واترپلو دانست و گفت: تا زمانی که مدیریت فدراسیون به ثبات نرسد هیچ اتفاق مثبتی برای این رشته نخواهد افتاد و امیدوارم مسئولین ورزش کشور بیش از گذشته به رشته واترپلو توجه کنند چرا که همانطور که گفتم واترپلوی ایران پتانسیل قهرمانی در سطح آسیا را دارد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.