انصاری شناگر برتر و حضرتی مربی شناگر برتر شدند

در پایان پانزدهمین دوره مسابقات لیگ شنا کشور از مهدی انصاری شناگر ملی‌پوش تیم سرزمین موج های آبی مشهد به عنوان شناگر برتر و خشایار حضرتی نیز به عنوان مربی شناگر برتر تقدیر و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ روز گذشته (جمعه) با برگزاری مرحله پایانی پانزدهمین دوره مسابقات لیگ شنای قهرمانی باشگاه‌های کشور سال ۱۳۹۶ به میزبانی استخر قهرمانی آزادی تهران تکلیف تیم‌های برتر مشخص شد. تیم سرزمین موج های آبی مشهد برای پنجمین سال متوالی عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد. همچنین تیم‌های نفت تهران و موج تهران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان و در جریان مراسم اختتامیه، شناگر برتر و مربی شناگر برتر این دوره از رقابت‌ها نیز معرفی شدند.  مهدی انصاری شناگر ملی‌پوش تیم سرزمین موج های آبی مشهد به عنوان شناگر برتر در پانزدهمین دوره لیگ برتر شنا کشور معرفی شد. همچنین از خشایار حضرتی به عنوان مربی شناگر برتر توسط تیم اجرایی مسابقات تقدیر و قدردانی شد.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.