انصاری و نسیمی شاد رکورد ملی را شکستند و فینالیست شدند

هر سه شناگران ایران در نخستین روز مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا فینالیست شدند و دو رکورد ملی ایران نیز شکست.

به گزارش فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نخستین روز از مسابقات شنای قهرمانی رده های سنی آسیا با درخشش شناگران ایران همراه بود. مهدی انصاری شناگر با غیرت ایران که یکسال پیش به دلیل در رفتگی کتف از راهیابی به فینال بازی های آسیایی بازمانده بود، بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت طولانی سرانجام امروز  در رده سنی بزرگسال ( بالای ۱۸ سال) موفق به ثبت زمان ۵۵:۴۸ در ماده ۱۰۰ متر پروانه شد و رکورد ملی ایران را شکست. رکورد قبلی این ماده ۵۵:۶۷ بود. مهدی انصاری با این درخشش فینالیست شد.

انصاری همچنین ۵۰ قورباغه را نیز با زمان ۲۹:۳۰ شنا کرد با بهبود رکورد شخصی اش فینالیست شد.

همچنین آریا نسیمی شاد شناگر آینده دار ایران نیز در رده سنی ۱۵-۱۷ سال با ثبت زمان ۱:۰۴:۹۰ رکورد ملی ماده ۱۰۰ متر قورباغه را شکست و به فینال راه یافت. قبلا رکورد ملی این ماده ۱:۰۵:۱۷ بود.

علیرضا امین زمردی دیگر شناگر ایران نیز در رده سنی ۱۳ -۱۴ سال درخشید. او موفق شد با ثبت زمان ۵۵:۲۵ در ماده ۱۰۰ متر آزاد به فینال راه پیدا کند. زمردی  در ماده ۵۰ متر کرال پشت هم با ثبت زمان ۲۹:۱۰ فینالیست شد.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.