اهالی شنا،شیرجه و واترپلو در سوگ شهدای غواص

کارشناسان و پیشکسوتان ورزش های آبی با ابراز ناراحتی از شهادت مظلومانه 175 شهید غواص از عموم هموطنان شهید پرور ایران اسلامی خواستند تا به مانند همیشه در صحنه حضور یافته و در مراسم تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ مراسم بدرقه و تشییع پیکر پاک ۲۷۰ شهید تازه تفحص شده در سال ۸ سال دفاع مقدس امروز در حالی در میدان بهارستان برگزار می شود که ۱۷۵ شهید غواص نیز در بین شهدای گلگون کفن حضور دارند.

کارشناسان و اهالی ورزش های آبی در پیام هایی جداگانه ضمن ابراز ناراحتی، شهادت مظلومانه دلاورمردان ایران اسلامی را به عموم مردم شهید پرور و قدرشناس کشور تسلیت گفتند.

 

**آرامی: افتخار می کنم در کشور شجاعان متولد شدم

محمود آرامی رییس کمیته فنی شیرجه گفت: وظیفه هر ایرانی است که امروز از فرزندان تازه بازگشته به میهن اسلامی خوش آمد گوید و آنها را تا مکان ابدی بدرقه نمایند،مردم ایران همواره قدرشناس شهدا بودند و امروز نیز آنها بیش از پیش در صحنه تشییع پیکر پاک سربازان مظلوم ۸ سال دفاع مقدس حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: افتخار می کنم زاده کشوری هستم که مادرانش فرزندانی پاک و شجاع را به دنیا آوردند که جانشان را برای دفاع از خاک وطن و اسلام ناب محمدی در کف دست گرفتند و جانانه با دشمن جنگیدند و در نهایت شربت شیرین شهادت را نوشیدند.

وی افزود: امروز وظیفه خود می دانم همراه با خانواده در کنار سایر مردم در تشییع پیکر شهدای عزیز باشم و در مراسم بدرقه آنها حضور یابم.

 

**کرمی: زبانم از بیان شهادت مظلومانه غواصان قاصر است

فرشاد کرمی رییس کمیته فنی شنا عنوان کرد: زمانیکه خبر پیدا  شدن پیکر ۲۷۰ شهید تازه تفحص را شنیدم به شدت منقلب شدم و این ناراحتی زمانی بیشتر شد که از نحوه شهادت ۱۷۵ شهید غواص با دستان بسته مطلع شدم.

وی گفت: زبانم از بیان هر مطلبی در مدح دلبندان ایران اسلامی غاصر است و نمی دانم در تمجید از جلال و عظمت این دلاوران خط شکن چه بگویم زیرا بیان مظلومیت این عزیزان در کلمات نمی گنجد.

وی افزود: شهادت این عزیزان آن هم با دستان بسته و لب های عطشان بار دیگر اثبات کرد که رژیم بعث عراق از هیچ جنایتی در ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی کوتاهی نکرد اما سرانجام آن خون پاک شهیدان ما بود که گریبان گیر آنها شد.

 

**رضوانی: شهدای غواص قهرمانان واقعی شنای ایران بودند

مسعود رضوانی داور بین المللی واترپلو کشورمان با ابراز ناراحتی از واقعه عملیات کربلای ۴ گفت: خبر شهادت مظلومانه ۱۷۵ شهید غواص برایم بسیار ناراحت کننده بود و معتقدم تک تک این عزیزان قهرمانان اصلی شنای ایران هستند.

وی ادامه داد: آنها که در آب های سرد اَورند رود، سر به زیر آورده و به آب زدند تا خط شکن هم رزمانشان برای دفاع از میهن اسلامی باشند، یقیناً نه تنها قهرمان بلکه اسطوره این کشور هستند.

وی افزود: زمانیکه از نحوه شهادت مظلومانه این عزیزان آگاه شدم جنایات وحشیانه گروهک تروریستی داعش و نازی ها بار دیگر در ذهنم تداعی شد و به شدت از این موضوع منقلب شدم.

رضوانی گفت: اهالی ورزش های آبی امروز بر خود وظیفه می داند تا در کنار سایر آحاد مردم در مراسم بدرقه فرزندان این خاک حضور یابد و با آنها هم صدا شود.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.