اهالی شنا،شیرجه و واترپلو در سوگ شهدای غواص

کارشناسان و پیشکسوتان ورزش های آبی با ابراز ناراحتی از شهادت مظلومانه 175 شهید غواص از عموم هموطنان شهید پرور ایران اسلامی خواستند تا به مانند همیشه در صحنه حضور یافته و در مراسم تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ مراسم بدرقه و تشییع پیکر پاک ۲۷۰ شهید تازه تفحص شده در سال ۸ سال دفاع مقدس امروز در حالی در میدان بهارستان برگزار می شود که ۱۷۵ شهید غواص نیز در بین شهدای گلگون کفن حضور دارند.

کارشناسان و اهالی ورزش های آبی در پیام هایی جداگانه ضمن ابراز ناراحتی، شهادت مظلومانه دلاورمردان ایران اسلامی را به عموم مردم شهید پرور و قدرشناس کشور تسلیت گفتند.

 

**آرامی: افتخار می کنم در کشور شجاعان متولد شدم

محمود آرامی رییس کمیته فنی شیرجه گفت: وظیفه هر ایرانی است که امروز از فرزندان تازه بازگشته به میهن اسلامی خوش آمد گوید و آنها را تا مکان ابدی بدرقه نمایند،مردم ایران همواره قدرشناس شهدا بودند و امروز نیز آنها بیش از پیش در صحنه تشییع پیکر پاک سربازان مظلوم ۸ سال دفاع مقدس حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: افتخار می کنم زاده کشوری هستم که مادرانش فرزندانی پاک و شجاع را به دنیا آوردند که جانشان را برای دفاع از خاک وطن و اسلام ناب محمدی در کف دست گرفتند و جانانه با دشمن جنگیدند و در نهایت شربت شیرین شهادت را نوشیدند.

وی افزود: امروز وظیفه خود می دانم همراه با خانواده در کنار سایر مردم در تشییع پیکر شهدای عزیز باشم و در مراسم بدرقه آنها حضور یابم.

 

**کرمی: زبانم از بیان شهادت مظلومانه غواصان قاصر است

فرشاد کرمی رییس کمیته فنی شنا عنوان کرد: زمانیکه خبر پیدا  شدن پیکر ۲۷۰ شهید تازه تفحص را شنیدم به شدت منقلب شدم و این ناراحتی زمانی بیشتر شد که از نحوه شهادت ۱۷۵ شهید غواص با دستان بسته مطلع شدم.

وی گفت: زبانم از بیان هر مطلبی در مدح دلبندان ایران اسلامی غاصر است و نمی دانم در تمجید از جلال و عظمت این دلاوران خط شکن چه بگویم زیرا بیان مظلومیت این عزیزان در کلمات نمی گنجد.

وی افزود: شهادت این عزیزان آن هم با دستان بسته و لب های عطشان بار دیگر اثبات کرد که رژیم بعث عراق از هیچ جنایتی در ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی کوتاهی نکرد اما سرانجام آن خون پاک شهیدان ما بود که گریبان گیر آنها شد.

 

**رضوانی: شهدای غواص قهرمانان واقعی شنای ایران بودند

مسعود رضوانی داور بین المللی واترپلو کشورمان با ابراز ناراحتی از واقعه عملیات کربلای ۴ گفت: خبر شهادت مظلومانه ۱۷۵ شهید غواص برایم بسیار ناراحت کننده بود و معتقدم تک تک این عزیزان قهرمانان اصلی شنای ایران هستند.

وی ادامه داد: آنها که در آب های سرد اَورند رود، سر به زیر آورده و به آب زدند تا خط شکن هم رزمانشان برای دفاع از میهن اسلامی باشند، یقیناً نه تنها قهرمان بلکه اسطوره این کشور هستند.

وی افزود: زمانیکه از نحوه شهادت مظلومانه این عزیزان آگاه شدم جنایات وحشیانه گروهک تروریستی داعش و نازی ها بار دیگر در ذهنم تداعی شد و به شدت از این موضوع منقلب شدم.

رضوانی گفت: اهالی ورزش های آبی امروز بر خود وظیفه می داند تا در کنار سایر آحاد مردم در مراسم بدرقه فرزندان این خاک حضور یابد و با آنها هم صدا شود.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب