بازدید معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم‌های ملی شنا و شیرجه

عصر یکشنبه (13 دی 1394) دکتر سیدمناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در جریان بازدید از اردوی تیم های ملی شنا و شیرجه اظهار امیدواری کرد ملی پوشان کشورمان با پتانسیل بالایی که دارند بتوانند برای المپیک ریو کسب سهمیه کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکترسیدمناف هاشمی ضمن بازدید از اردوی تیم ملی شنا و شیرجه  با ملی پوشان و  کادر فنی گفت وگو کرد.

جمال چاووشی فر کاپیتان تیم شنا به نبود اردوهای خارج از کشور و اعزام نشدن به مسابقات بین‌المللی اشاره کرد و از معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش خواست که به این مشکلات رسیدگی کنند و شرایط مطلوب برای حضورملی پوشان شنا در مسابقات و اردوهای برون مرزی فراهم شود.
درادامه  آرشام میرزایی شناگر ماده ۱۰۰ متر آزاد تیم ملی، به  مشکلات گمرکی برای واردات  تجهیزات مربوط به رشته شنا و شیرجه  اشاره کرد و از معاون وزیر خواست که این مشکل با نگاه ویژه وزارت ورزش مرتفع شود.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش در گفتگو با اعضای تیم شیرجه از وضعیت کلی ملی پوشان و شرایط تمرینی آنها سوالاتی را مطرح کرد که اعضای تیم ضمن اعلام رضایت خود  از شرایط موجود از وی درخواست کردند که نگاه ویژه تری  به این رشته ی پایه داشته باشند مناف هاشمی پس از گفتگو با اعضای تیم شیرجه، بخشی از تمرینات این تیم را مشاهده کرد.
در پایان این بازدید معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و اظهار امیدواری کرد که در دو رشته شنا و شیرجه، ملی پوشان بتوانند کسب سهمیه کنند.
وی در بخش پایانی صحبت های خود از حمایت ویژه وزارت ورزش از رشته های ورزشی  المپیکی خبر داد و گفت: به توانایی ملی پوشان مان اعتقاد داریم و من امیدوارم بچه های ما بتوانند در هر دورشته موفیتهای بیشتری بدست بیاورند .
در این بازدید محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو و مهندس نیکو خصال مدیر مجموعه ورزشی آزادی، مناف هاشمی را همراهی کردند.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب