بازدید وزیر ورزش از غرفه فدراسیون شنا در نمایشگاه استعداد های ورزش

وزیر ورزش و جوانان و هیئت همراه از غرفه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در نمایشگاه رونمایی از استعداد های ورزش بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ روز گذشته (یکشنبه) مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه رونمایی از دستاوردهای استعدادیابی فدراسیون های ورزشی برگزار شد. در جریان برگزاری این مراسم دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان بازدیدی از غرفه های استعدادیابی ونخبه گزینی فدراسیونهای ورزشی به عمل آورد. وی در این بازدید از غرفه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو بازدید کرد و پس از آن نمایشگاه دستاوردهای استعدادیابی در هتل المپیک را رونمایی کرد .

دکتر محمود گودرزی به همراه دکتر سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و طباطبایی مدیر کل دفتر استعدادیابی  از تک تک غرفه های استعدادیابی بازدید و با هریک ازکارشناسان حاضر در غرفه ها  گفت و گو کرد .
تمامی روسای فدراسیون و روسای کمیته های استعدادیابی در این مراسم حضور داشتند و اطلاعات مربوط به روند استعدادیابی فدراسیون خود را به بازدید کنندگان ارائه کردند .
 این نمایشگاه دو روز به طول خواهد انجامید .
انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.