باقریان: ملی پوشان با توجه به شرایط کیش اردوی متفاوتی را تجربه کردند

سرپرست تیم ملی شنا بانوان گفت: ملی پوشان با توجه به شرایط آب و هوایی کیش اردوی متفاوتی را تجربه کردند، خداراشکر کم و کاستی پیش نیامد و آن‌ها توانستند با برنامه‌های مربی تیم ملی، پیش روند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ شهزاد باقریان بعد از پایان اولین مرحله اردوی تیم ملی شنای زنان گفت: این مرحله از اردو به همت فدراسیون شنا و میزبانی جزیره کیش انجام شد. بچه‌ها خیلی خوب، عالی و متعهد برخورد کردند و به موقع سر تمرینات حاضر شدند.

او در ادامه افزود: ملی پوشان در مهمانسرای سازمان منطقه آزاد کیش اقامت داشتند. شرایط اقامتی و تغذیه برای ملی‌پوشان به خوبی فراهم شد. مدیر و معاون سازمان ورزش منطقه آزاد کیش برای سهولت و آسایش ورزشکاران بسیار زحمت کشیدند تا همه کارها به خوبی پیش رود.

سرپرست تیم ملی شنا زنان گفت: البته ملی پوشان با توجه به شرایط آب و هوایی کیش اردوی متفاوتی را تجربه کردند. گرما زیاد بود و هوا بسیار شرجی ، اما خداراشکر کم و کاستی پیش نیامد و آن‌ها توانستند با برنامه های مربی تیم پیش روند.

باقریان ضمن تشکر از رییس فدراسیون شنا و نایب رییس زنان بیان کرد: باید از رییس فدراسیون جناب رضوانی و نایب رییس زنان سرکار خانم ورنوس تشکر کنم که بعد از چندین سال دوباره تیم ملی را تشکیل دادند.

باقریان در پایان گفت: امیدوارم ملی پوشان با همت و پشتکار زیاد در رقابت های آتی مقام های  چشمگیری کسب کنند و باعث افتخار ایران و ایرانیان شوند و با موفقیت‌های خود گوشه ای از زحمات فدراسیون را جبران کنند و همچنین این تیم و اردوها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب