برگزاری جشنواره بزرگ همگانی شنا در استان گیلان

جشنواره بزرگ همگانی شنا استان گیلان روز پنج شنبه 10 شهریور ماه در ساحل امین آباد با هدف ترویج فرهنگ ورزش شنا در بین مردم و همگانی کردن این ورزش پر نشاط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جشنواره همگانی شنای استان گیلان در روز پنج شنبه ۱۰ شهریور ماه سال ۱۴۰۱ با حضور مسئولان استانی و کشوری ، علاقه مندان به شنا و  شناگران استان گیلان با همراهی خانوادهایشان در ساحل امین آباد با هدف همگانی کردن شنا برای عموم مردم و شناساندن این رشته ورزشی مفرح برای عموم مردم در هر سنی و جنسی با برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی ذیل که شامل آموزش شنا در قسمت کم عمق دریا و توضیحات مربی در کنار ساحل ، شنای همگانی کودکان و بزرگسالان  بمسافت ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر ، نمایش تیم نونهالان و نوجوانان واترپلو ، نمایش بچه های تیم شیرجه در ساحل و دریا برگزار گردید و در پایان نیز از پیشکسوتان و قهرمانان و دست اندرکاران جشنواره تقدیر و تشکر بعمل آمد و به کلیه شناگران جشنواره جایزه اهداء شد.

در این جشنواره عمادالدین همتی رئیس هیأت شنا استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکننده گان این جشنواره بزرگ به ویژه جناب آقای آرمین اکبرپور مسئول کمیته همگانی استان ، هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه و ترویج ورزش شنا در بین عموم‌ مردم دانست.

رئیس هیأت شنا استان گیلان با اشاره به اینکه ورزش شنا ورزش مفرح و نشاط آوری است اظهار داشت : استعدادیابی و پرورش استعدادهای برتر در ورزش شنا یکی از مهمترین برنامه های هیأت استان است. همتی در ادامه از زحمات و فعالیت های آرمین اکبرپور که مسئولیت برگزاری این جشنواره را بر عهده داشتند تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه آرمین اکبرپور مسئول شنای همگانی استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از آقای رضا آذرشب و خانم ها زینب زمانی و غزاله آقامحمدی و همیاران کمیته برگزار کننده ، به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت : معرفی چهره های برتر شنا ، معرفی ورزش های آبی در بین مردم ، ترویج و عمومی کردن این رشته مفرح از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بزرگ است.

مسئول کمیته همگانی شنای استان در ادامه با اشاره اینکه ورزش شنا یکی از رشته های پایه و مادر محسوب میشود اظهار داشت بحث استعدادیابی و کشف استعدادها از مهمترین فعالیت های ما محسوب میشود.

وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت : هیأت شنا استان گیلان با برگزاری جشنواره ها و مسابقات مختلف در تمامی رده های سنی در راستای ارتقاء کیفیت ورزشکاران و شناگران استان گام های خوبی برداشته است.

نمایش و معرفی ورزش های آبی از جمله شنای آب های آزاد ، واترپلو ، شیرجه ، شنای هنری و تمرین در آب و برگزاری مسابقه ، معرفی چهره ها و شناگران برتر استان ، تجلیل از قهرمانان رشته های مختلف و اهداء جوایز و لوح تقدیر از جمله برنامه های این جشنواره بزرگ در ساحل امین آباد بندر زیبا کنار بود.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب