برگزاری دوره آنلاین کلینیک طراحی مقدماتی تمرینات درآب

اطلاعیه برگزاری دوره آنلاین کلینیک طراحی مقدماتی تمرینات در آب (پیش نیاز مربیگری درجه 3 تمرین درآب) به میزبانی فدراسیون شنا اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کلینیک طراحی مقدماتی تمرین در آب به میزبانی کمیته آموزش و کمیته همگانی فدراسیون با تدریس خانم سمیه سهرابی و آقای ایمان رحیمی روز جمعه هفتم خردادماه ۱۴۰۰ از طریق ثبت نام الکترونیکی در سایت فدراسیون به آدرس https://register.irsf.ir (درسامانه بانک اطلاعات فدراسیون) برگزار می‌شود. متقاضیان حضور در این دوره پس از ثبت نام در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون می‌توانند با ورود به سامانه آموزش مجازی فدراسیون (https://swim1400.ir) بصورت آنلاین در این کلینیک شرکت کنند.

این کلینیک بصورت آموزش مجازی و آنلاین با هدف ارتقاء سطح دانش همگانی مربیان دارای کارت فدراسیون شنا و بهره مندی از ۸ امتیازآموزشی(ارتقاء و سالانه) بمنظور پیش نیاز شرکت در دوره مربیگری درجه ۳ تمرین درآب طراحی و برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری کلینیک مجازی(آنلاین): جمعه ۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۷:۰۰
((ویژه کلیه مربیان کارت دار ذیل فدراسیون شنا ))

۱)شرایط شرکت در دوره کلینیک طراحی مقدماتی تمرین در آب:

– داشتن بسته اینترنتی(حداقل حجم ۸۰۰ مگابایت)/ گوشی هوشمند یا لپ تاپ / نرم افزار flash player/ مرور گرchrome google یا firefox (بروزرسانی شده)

– عضویت در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون((https://register.irsf.ir))

– بارگذاری کارت مربیگری در بخش درخواست تاییدسوابق
۲)نحوه ثبت نام درسامانه بانک اطلاعات (register.irsf.ir )فدراسیون شنا:

– ابتدا باید از طریق فقط مرور گر firefox ثبت نام در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون بعنوان عضویت خانواده شنا (ایجاد حساب کاربری) صورت پذیرد. سپس نسبت به تکمیل ویرایش اطلاعات کاربری پروفایل خود(مشخصات فردی/اطلاعات تماس/اطلاعات شغلی وتحصیلی/مدارک) اقدام نمایید.
– پس از ثبت نام اولیه کارت مربیگری خود را از طریق بخش درخواست سوابق بارگذاری و ارسال نمایید. بعد از تایید و ثبت در سوابق مرحله بعدی را انجام دهید.

– سپس از داخل پروفایل خود بالای پنل و در صفحه اصلی ،کلینیک طراحی مقدماتی تمرین درآب را پیداکرده و ثبت نام نمایید.(حتما درهنگام پرداخت وجه از مرور گر firefox استفاده نمایید)

۳)مدارک مورد نیاز درصورتی که کاربر جدید هستید (جهت بارگذاری الکترونیکی درسامانه بانک اطلاعات فدراسیون):

– تصویر رنگی از اصل شناسنامه(صفحه اول و درصورت داشتن توضیحات، صفحه توضیحات هم اسکن گردد)
– تصویر رنگی از اصل کارت ملی
– تصویر رنگی از کارت بیمه ورزشی (دارای اعتبار در سال ۱۴۰۰)
– تصویر رنگی از کارت پایان خدمت (ویژه آقایان)
– تصویر رنگی از اصل مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل از مراکز آموزش عالی(مورد تایید در ترم جاری)
– عکس پرسنلی و اداری(۴×۳) تمام رخ با زمینه سفید با رزولوشن بالا(برای بانوان با رعایت حجاب اسلامی)
توجه۱ : حجم ذخیره فایل هر مدرک باید از ۱۰۰ تا ۵۰۰ کیلوبایت انتخاب گردد. از بارگذاری کپی یا کپی برابراصل مدارک خودداری کنید.
– در ادامه، در بخش صفحه اصلی کارتابل خود وارد شده و در فهرست دوره ها ، دوره کلینیک طراحی مقدماتی تمرین در آب – جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ را ثبت نام نمایند. لازم بذکر است شهریه کلینیک در هنگام ثبت نام آنلاین به مبلغ ۱۰۰هزار تومان (۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال) (از طریق مرور گر firefox و درصورت داشتن رمز پویا بانکی) از شما کسرخواهد شد. برای اطمینان از فرآیند ثبت نام می توانید در پروفایل خود، وارد دوره های من شده و در صورت درج دوره کلینیک طراحی مقدماتی تمرین در آب، از ثبت نام خود اطمینان حاصل نمایید.

بعد از اطمینان یافتن از ثبت نام در کلینیک فوق در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون در روز پنجشنبه ششم خرداد از ساعت ۲۰:۳۰ لغایت ۲۱:۰۰ شب قبل از کلینیک و در صبح کلینیک(جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۷) از ساعت ۹:۳۰ از طریق ورود به سامانه آموزش مجازی فدراسیون از طریق آدرس https://Swim1400.ir / اتاق کلینیک مربیگری / ورود با تایپ کدملی به انگلیسی در سطرهای کلمه کاربری و گذرواژه بصورت آزمایشی صدا و تصویر سیستم ارتباطی خود را (گوشی هوشمند/لپ تاپ/رایانه) تست نمایید. کلینیک راس ساعت ۱۰:۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۷:۰۰ رسما ادامه خواهد داشت. حضور آنلاین هر فرد درکلاس از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بغیر از وقت نماز و استراحت(۱۳:۰۰ الی ۱۴:۰۰) الزامی بوده و به معنی تایید حضور فرد و مجوز صدور گواهینامه خواهد بود.

توجه ۲: این دوره پیش نیاز علاقمندان به شرکت در دوره مربیگری درجه ۳ تمرین در آب برنامه ریزی شده است.

توجه ۳: اطلاعات مورد نیاز مخاطبین کلینیک در بخش توضیحات کلینیک در هنگام ثبت نام قابل مشاهده است.

توجه ۴: این کلینیک با اهداف کمیته همگانی طراحی شده است و شرکت کلیه مربیان بمنظور کسب ۸ امتیاز سالانه مجاز است.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با تلفن های کمیته آموزش فدراسیون ۸۸۸۲۷۵۲۶ و ۸۸۸۲۳۱۰۴ (از ساعت ۱۱ الی ۱۴ ) تماس نمایید.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب