برگزاری دوره بازآموزی مجازی مربیان شنا درجات ۱ و ۲

طبق اعلام کمیته آموزش فدراسیون یکدوره کلاس بازآموزی مجازی (آنلاین) مربیان شنا درجات 1 و 2 یکشنبه 29 تیر ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با اعلام کمیته آموزش فدراسیون مقرر شد یکدوره کلاس بازآموزی مجازی(آنلاین) مربیگری شنا  ویژه مربیان درجات ۱ و ۲ (بانوان و آقایان) ساکن در سراسر کشور که تاکنون ازطریق هیاتهای شنای استانهای خود قادر به ثبت نام نشدند روز یکشنبه مورخ  ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۳۹۹ برگزار شود. بر همین اساس علاقمندان شرکت در این دوره آموزش مجازی که دارای شرایط ذیل هستند می‌توانند از روز یکشنبه الی شنبه (۱۵ الی ۲۸ تیر ۱۳۹۹) از طریق ثبت نام الکترونیکی در سایت فدراسیون به آدرس register.irsf.ir  (سامانه بانک اطلاعات فدراسیون) ثبت نام کنند.

 

برگزاری دوره بازآموزی مجازی (آنلاین)ویژه مربیان شنا  درجات ۲ و ۱

زمان برگزاری:  روز یکشنبه مورخ  ۲۹ تیرماه۱۳۹۹- از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۵:۳۰


۱)شرایط شرکت در دوره بازآموزی مجازی شنا:

  • دارابودن کارت مربیگری شنا(درجات ۲یا ۱)

۲)نحوه ثبت نام  درسامانه :

  • ابتدا می بایست ثبت نام در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون بعنوان عضویت خانواده شنا (ایجاد حساب کاربری) صورت پذیرد. سپس نسبت به تکمیل ویرایش اطلاعات کاربری پروفایل خود(مشخصات فردی/اطلاعات تماس/اطلاعات شغلی وتحصیلی/مدارک) اقدام نمایید.
  • سپس کارت مربیگری شنا(آخرین درجه کارت مربیگری ۲ یا ۱) را در قسمت درخواست تایید سوابق بارگذاری نمایید.

۳)مدارک مورد نیاز درصورتی که کاربر جدید هستید (جهت بارگذاری الکترونیکی درسامانه بانک اطلاعات فدراسیون):

  • اسکن از اصل شناسنامه(صفحه اول و درصورت داشتن توضیحات، صفحه توضیحات هم اسکن شود)
  • اسکن از اصل کارت ملی
  • اسکن از کارت بیمه ورزشی (دارای اعتبار در سال ۹۹)
  • اسکن از کارت پایان خدمت (ویژه آقایان)
  • اسکن از اصل مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل از مراکز آموزش عالی(مورد تایید در ترم جاری)
  • عکس پرسنلی(۴×۳) تمام رخ با زمینه سفید با رزولوشن بالا(برای بانوان با رعایت حجاب اسلامی)

توجه۱ : حجم ذخیره فایل هرمدرک می بایست از ۱۰۰ تا ۵۰۰ کیلوبایت انتخاب گردد. از بارگذاری کپی یا کپی برابراصل مدارک خودداری کنید.

 

۱-۳-در ادامه، در بخش صفحه اصلی کارتابل خود وارد شده و در فهرست دوره ها ، دوره بازآموزی مجازی شنا فدراسیون ویژه مربیان درجات ۲ و ۱ ،۲۹ تیرماه ۹۹ را ثبت نام نمایند. لازم بذکر است در این بخش باید کارت مربیگری خود را در قسمت مدارک مورد نیاز بارگذاری کنید و بصورت آنلاین مبلغ دوره را (درصورت داشتن رمز پویا بانکی) پرداخت نمایید. برای اطمینان از فرآیند ثبت نام می توانید در پروفایل خود، وارد دوره های من شده و در صورت درج دوره بازآموزی فوق الذکر، ثبت نام شما انجام پذیرفته است.

 

۴) بعد از اطمینان از ثبت نام در دوره بازآموزی در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون در صبح روز کلاس (یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۴/۲۹) از ساعت ۹:۰۰ لغایت ۹:۳۰ صبح می توانید از طریق ورود به سامانه آموزش مجازی فدراسیون از طریق آدرس Swim1399.ir  / بازآموزی ها / تایپ کدملی به انگلیسی در سطرهای کلمه کاربری و گذرواژه بصورت آزمایشی صدا و تصویر سیستم ارتباطی خود را (گوشی/لب تاپ/رایانه) چک نمایید. کلاس بازآموزی  از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۵:۳۰  رسما ادامه خواهد داشت. حضور آنلاین هرفرد بیش از ۴ ساعت درکلاس (از ۹:۳۰ الی ۱۵:۳۰)به معنی تایید صدور برگه بازآموزی خواهد بودو زیر ۴ساعت تجدید خواهند شد.

 

لازم بذکر است این دوره را جناب آقای عباسعلی کشتکار تدریس خواهند کرد.

توجه ۲: این دوره فقط ویژه مربیان درجات ۲ و ۱ می باشد لذا از حضور مربیان درجه ۳ شنا در این دوره ممانعت بعمل می آید.

توجه ۳ : مبلغ شهریه دوره با تعرفه سال ۱۳۹۸ به میزان ۱/۱۰۰/۰۰۰ ریال است که بصورت پرداخت آنلاین در هنگام ثبت نام دریافت می گردد.

توجه ۳ : کلیه مربیان درجات ۲ و ۱ ساکن استانهای کشور می توانند در این دوره ثبت نام نمایند بدیهی است گواهینامه هرفرد حسب استان محل اقامت (ثبت شده در پروفایل هر فرد) صادر می گردد. گواهینامه بازآموزی (پروانه فعالیت مربیگری) دارای ۲ امضاء، رئیس فدراسیون و رئیس هیات شنای استان محل اقامت مربی خواهد بود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۱۱:۰۰  لغایت ۱۴:۰۰ با کمیته آموزش فدراسیون با شماره تلفن های ۸۸۸۲۳۱۰۴-۰۲۱  و   ۸۸۸۲۷۵۲۶-۰۲۱ (داخلی های  ۱ یا ۲  یا ۳ )تماس حاصل نمایید.

 

 

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.