برگزاری دوره بازآموزی ویژه مربیان درجات ۲ و۱ فدراسیون شنا

قابل توجه مربیان درجه 2 و 1شنای سراسر کشور که از دوره های بازآموزی استان خود جامانده اند و یا مربیان درجه یک که قصد شرکت در دوره تربیت مدرس سطح3 را دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته آموزش فدراسیون شنا دوره بازآموزی ویژه مربیان درجات ۲ و۱ شنا را برگزار خواهد کرد. مدرس این دوره استاد عباسعلی کشتکار _ سرمربی اسبق تیم ملی شنا است که به صورت مجازی و آنلاین روز دوشنبه ۲۹ دی ماه ۹۹ از ساعت ۹:۳۰لغایت ۱۵:۳۰ برگزار می شود.

کلیه مربیان درجه۲و۱ سراسر کشور که از بازآموزی شنا استان خود جامانده اند می توانند در این کلاس که در سامانه بارگذاری شده ثبت نام نمایند.(htpps://register.irsf.ir)

صدور گواهینامه بر اساس ۷۰ درصد حضور درکلاس معادل حداقل ۴ ساعت خواهد بود این دوره فقط برای مربیان درجه ۲و ۱ سراسر کشور است.

این دوره برای جامانده های استانها و مربیان درجه یک شما متقاضی شرکت در دوره تربیت مدرسی سطح ۳ شنا برگزار می شود. مربیان درجه ۳ از ثبت نام در این بازآموزی خودداری نمایند.

 

مراحل ثبت نام:

ابتدا مربیان باید در سامانه آموزش فدراسیون (register.irsf.ir) ثبت نام کرده و مشخصات و مدارک خود را در پروفایل شخصی اشان تکمیل کنند.

سپس کارت درجه ۲ یا ۱ خود را در بخش درخواست تایید سوابق بارگذاری کنند.

بعد از تایید مدرک مربیگری از مسیر دوره های اصلی؛ بازآموزی درجه ۲و۱ فدراسیون (مربوط به ۲۹ دی) را انتخاب و شهریه کلاس را از طریق پرداخت الکترونیکی واریز نموده و ثبت نام نمایید.

در روز کلاس کافی است از طریق آدرس سامانه آموزش مجازی فدراسیون شنا(htpps://swim1399.ir) اقدام کرده و برای ورود به اتاق بازآموزی ها کدملی خود را به انگلیسی بعنوان نام کاربری و گذرواژه وارد کنید.

برای ثبت نام در این دوره ملزم به ثبت کارت مربیگری درجه ۲یا ۱ شنا در درخواست ثبت سوابق می باشید.(اگر از قبل ثبت شده دارید نیاز به تکرار این کار نیست)

ثبت نام برای تمامی مربیان شنا درجات ۲و۱ استانهای سراسر کشور مجاز و آزاد است.

ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۱:۰۰ روز یکشنبه ۲۸ دیماه نیز اتاق بازآموزی برای تست ورود ثبت نام کنندگان باز خواهد بود.

کلاس از ساعت ۹ صبح از طریق آدرس ( htpps://swim1399.ir) قابل ورود برای ثبت نام کنندگان است. ربات سامانه در طول کلاس حضور افراد را چک می‌کند.

در صورت تمایل به شرکت در دوره با توجه به ظرفیت محدود کلاس لطفا ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب