برگزاری دومین دوره آنلاین کلینیک پیشرفته شنا

دومین دوره کلینیک پیشرفته شنا به میزبانی کمیته آموزش فدراسیون ویژه مربیان درجه ۲ شنا که شرایط حضور در دوره مربیگری درجه ۱ شنا را دارا هستند 11 و 12 آذرماه 1400 بصورت مجازی(آنلاین) برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته آموزش مقرر نموده دومین دوره کلینیک پیشرفته شنا را طبق سرفصل های فدراسیون جهانی شنا جهت مربیان درجه ۲ شنا که شرایط حضور در دوره مربیگری درجه ۱ شنا را دارا هستند طی روزهای پنجشنبه و جمعه طی ۱۱ و۱۲ تیرماه ماه ۱۴۰۰ بصورت مجازی(آنلاین) برگزار کند، لذا مربیان درجه ۲ شنا که دارای شرایط مشروحه ذیل هستند از طریق ثبت نام الکترونیکی در سایت فدراسیون به آدرسhttps://register.irsf.ir (درسامانه بانک اطلاعات فدراسیون) ثبت نام کنند.
زمان برگزاری کلینیک مجازی(آنلاین):

  • پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ آذرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰
    ((ویژه دارندگان مربیان درجه ۲ شنا – دارای ۱۵ امتیاز آموزشی))

موضوعات مطروحه درکلینیک ۲ روزه :

  1. مکانیک استروک ها و تمرینات اصلاحی مناسب
  2. تمرینات درخشکی: بدنسازی & قدرت
  3. نظارت و ارزیابی براجرای شناگران رقابتی((دستورالعمل مشاهدات تکنیک// دستورالعمل ارزیابی قدرت و استقامت //آنالیز تکنیکی و تاکتیکی رقابت))
  4. سیستم های انرژی و نواحی تمرین
  5. برنامه ریزی و دوره بندی فصلی
  6. تغذیه برای شناگران رقابتی
  7. قوانین کنترل دوپینک در شنا

شرایط شرکت در دوره کلینیک پیشرفته شنا:

  • داشتن بسته اینترنتی(حداقل حجم ۸۰۰ مگابایت)/ گوشی هوشمند یا لپ تاپ / نرم افزار flash player/ مرور گرchrome google یا firefox (بروزرسانی شده)
  • عضویت در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون ((https://register.irsf.ir))
  • دارا بودن کارت مربیگری شنا (درجه ۲) بارگذاری شده در سوابق ثبت شده
  • ثبت نام در دوره (قبل از تکمیل ظرفیت یا پایان زمان مقرر)از طریق پروفایل شخصی اتان
  • داشتن شرایط شرکت دردوره مربیگری درجه۱ شنا(گذشت۳ سال از دریافت کارت درجه۲/حداقل سن ۲۶ سال تمام/دارای بازآموزی های ۳سال گذشته ۱۳۹۸-۱۳۹۹-۱۴۰۰/ داشتن پیش نیاز های: ۱- کلینیک بیومکانیک و تجزیه و تحلیل پیشرفته ۴شنا ۲- کلینیک پیشرفته شنا)

تبصره۱: لازم بذکر است کلینیک بیومکانیک و تجزیه و تحلیل پیشرفته ۴شنا نیز قبل از دوره عملی درجه ۱شنا برگزار خواهد شد.
نحوه ثبت نام درسامانه بانک اطلاعات (register.irsf.ir )فدراسیون شنا:

  • ابتدا باید ثبت نام در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون بعنوان عضویت خانواده شنا (ایجاد حساب کاربری) صورت پذیرد. سپس نسبت به تکمیل ویرایش اطلاعات کاربری پروفایل خود(مشخصات فردی/اطلاعات تماس/اطلاعات شغلی وتحصیلی/مدارک) اقدام نمایید.
  • سپس کارت مربیگری شنا درجه۲ را در قسمت درخواست تایید سوابق بارگذاری نمایید.

تبصره ۲: جهت اطلاع بیشتراز نحوه ثبت نام و عضویت درسامانه بانک اطلاعات فدراسیون شنا، در خط فرمان ورود به سامانه فدراسیون شنا به آدرس register.irsf.ir روی آیکون آموزش سامانه کلیک نموده و فایل آموزش گام به گام ثبت نام را بارگذاری و مطالعه نمایید.
مدارک مورد نیاز درصورتی که کاربر جدید هستید (جهت بارگذاری الکترونیکی درسامانه بانک اطلاعات فدراسیون):

  • تصویررنگی از اصل شناسنامه(صفحه اول و درصورت داشتن توضیحات، صفحه توضیحات هم اسکن گردد)
  • تصویررنگی از اصل کارت ملی
  • تصویررنگی ازکارت بیمه ورزشی (دارای اعتبار در سال ۱۴۰۰)
  • تصویررنگی از کارت پایان خدمت (ویژه آقایان)
  • تصویررنگی ازاصل مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل از مراکز آموزش عالی(مورد تایید در ترم جاری)
  • عکس پرسنلی و اداری(۴×۳) تمام رخ با زمینه سفید با رزولوشن بالا(برای بانوان با رعایت حجاب اسلامی)

توجه۱ : حجم ذخیره فایل هرمدرک باید از ۱۰۰ تا ۵۰۰ کیلوبایت انتخاب گردد. از بارگذاری کپی یا کپی برابراصل مدارک خودداری کنید.

— در ادامه، در بخش صفحه اصل پروفایل خود وارد شده و در فهرست دوره ها ، دوره کلینیک پیشرفته شنای فدراسیون ۱۱ و ۱۲ آذرماه ۱۴۰۰ را ثبت نام نمایند. لازم بذکر است در این بخش باید کارت مربیگری درجه ۲ شنای خود و ۳برگ بازآموزی های سالهای ۹۸-۹۹-۱۴۰۰ را دربخش درخواست تایید سوابق بارگذاری کرده باشید تا بصورت آنلاین ثبت نام نمایید. لازم بذکر است شهریه کلینیک پیشرفته شنا در هنگام ثبت نام آنلاین به مبلغ ۴۰۰ هزارتومان (۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال) (درصورت داشتن رمز پویا بانکی فقط از طریق مرورگر firefox پرداخت گردد) از شما کسرخواهد شد. برای اطمینان از فرآیند ثبت نام می توانید در پروفایل خود، وارد دوره های من شده و در صورت درج دوره کلینیک پیشرفته شنا، ازثبت نام خود اطمینان حاصل نمایید.

— بعد ازاطمینان یافتن از ثبت نام در کلینیک فوق در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون در روز چهارشنبه ۱۰آذر از ساعت ۲۰:۳۰ لغایت ۲۱:۰۰ و در صبح روز اول کلینیک(پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۱) از ساعت ۸:۳۰ الی ۹:۰۰ از طریق ورود به سامانه آموزش مجازی فدراسیون از طریق آدرسhttps://swim1400.ir کلینیک مربیگری /ورود با تایپ کدملی به انگلیسی در سطرهای کلمه کاربری و گذرواژه بصورت آزمایشی صدا و تصویر سیستم ارتباطی خود را (گوشی هوشمند/لپ تاپ/رایانه) محک نمایید. کلینیک راس ساعت ۹:۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸:۰۰ رسما ادامه خواهد داشت. حضورآنلاین هرفرد درکلاس (از ساعت۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰ بغیر از یکساعت (۱۳ الی ۱۴ -وقت نماز و ناهار) الزامی بوده و به معنی تایید حضورفرد و مجوز صدور گواهینامه خواهد بود.

توجه ۲: این دوره پیش نیاز مربیگری درجه ۱ شنا بوده لذا فقط برای مربیان درجه ۲شنا برنامه ریزی شده است.

توجه ۳: اطلاعات مورد نیاز مربیان در بخش توضیحات کلینیک پیشرفته شنا در هنگام ثبت نام قابل مشاهده است.
توجه ۴ : برای مربیان درجه ۲ شنا؛ شرکت در کلینیک پیشرفته شامل ۱۵ امتیاز سالانه و ارتقاء خواهد بود.
توجه ۵: دوره مربیگری درجه یک شنا بزودی بصورت کشوری و حضوری (برای افرادی که کارت واکسن -۲دوز تزریق- را داشته باشند) برگزار خواهد شد.

برای راهنمایی بیشتر می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱:۰۰ لغایت ۱۴:۰۰ با کمیته آموزش فدراسیون با شماره تلفن های ۸۸۸۴۸۲۸۵-۰۲۱ و ۸۸۸۲۷۵۲۶-۰۲۱ (داخلی های ۱۲۷-۱۲۸-۱۲۹ )تماس حاصل نمایید.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.