برگزاری مسابقات شنا کشور در ۶ منطقه

با تصمیم‌گیری کمیته امور استان‌های فدراسیون شنا 31 استان کشور به اضافه شهرستان کیش به 6 منطقه جهت برگزاری مسابقات و کلاسهای مربیگری تقسیم بندی شدند. که در همین راستا نخستین دور مسابقات واترپلو در دوگروه سنی ۱۵ تا ۱۶ سال و ۱۷ تا ۱۹ سال ویژه پسران در استان کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در جلسه کمیته امور استان‌های فدراسیون شنا، در خصوص تقسیم بندی مناطق کشور جهت برگزاری مسابقات و کلاس‌های مربیگری، تصمیم‌گیری شد. سپس اعضا پیشنهادات خود را در راستای چگونگی پیاده سازی طرح ارائه شده بیان کرده و پس از بحث و بررسی صورت جلسه ای منتشر شد.

 

از مهمترین این تصمیمات تقسیم بندی ۳۱ استان کشور به اضافه شهرستان کیش به ۶ منطقه جهت برگزاری مسابقات و کلاسهای مربیگری می توان اشاره کرد. با توجه به این تقسیم بندی، دبیرخانه این ۶ منطقه به شرح ذیل است:

۱- استان زنجان ۲- استان تهران ۳- استان کرمانشاه
۴- استان خوزستان ۵- استان کرمان ۶- استان خراسان رضوی

در همین راستا نخستین دوره مسابقات واترپلو در منطقه ۵ و به میززبانی استان کرمان در دوگروه سنی ۱۵ تا ۱۶ سال و ۱۷ تا ۱۹ سال ویژه پسران از ۲۹ دی ۱۳۹۵ تا یکم بهمن ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد. که می توانید برای دریافت کامل دستورالعمل مسابقات اینجا کلیک کنید.

 

تقسیم بندی دبیرخانه ها :

دبیرخانه منطقه ۱ زنجان آذربایجان غربی آذربایجان شرقی اردبیل گیلان
دبیرخانه منطقه ۲ تهران قزوین مازندران مرکزی       قم البرز
دبیرخانه منطقه ۳ کرمانشاه همدان کردستان لرستان ایلام
دبیرخانه منطقه ۴ خوزستان کهکیلویه و بویراحمد چهارمحال و بختیاری بوشهر فارس
دبیرخانه منطقه ۵ کرمان هرمزگان سیستان و بلوچستان یزد اصفهان کیش
دبیرخانه منطقه ۶ خراسان رضوی خراسان شمالی گلستان سمنان خراسان جنوبی

 

جهت دریافت صورتجلسه کامل کمیته استان‌ها کلیک کنید.

انتهای پیام /

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.