برگزاری مسابقات شیرجه رده های سنی زیر ۱۱ سال با الگو برداری از کشورهای صاحب نام

مسابقات شیرجه رده های سنی زیر 11 سال با الگو برداری از کشورهای صاحب نام در زمینه ورزش شیرجه جهان، در کشورمان برگزاری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات شیرجه رده های سنی زیر ۱۱ سال کشور طی روزهای هشت و نهم اردیبهشت ماه سال جاری در شهر تبریز برگزار می شود . برای آگاهی از چگونگی برگزاری این رقابت ها گفتگوئی با امید حدیقی مسئول کمیته فنی شیرجه فدراسیون شنا صورت پذیرفت که میخوانید.

وی در ابتدا گفت: این سری از مسابقات بر اساس الگوی برگزاری آن در  کشور های صاحب نام در زمینه ورزش شیرجه، در تقویم ورزشی فدراسیون شنا  قرار گرفته است. مسابقات فوق در سه رده سنی زیر یازده سال (شش و هفت سال ،هشت و ۹ سال و ۱۰ و ۱۱سال) برگزار شده و امیدواریم در جریان این رقابت ها به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنیم.

حدیقی ادامه داد: مسابقات فوق به منظور شناسایی استعدادهای تازه ای در رشته ورزشی شیرجه با حضور نمایندگانی از استانهای مختلف کشور در استخر میرداماد تبریز برگزارمی‌شود.

مسئول کمیته فنی  شیرجه کشور افزود :این کمیته چندین دوره است که برگزاری این رقابتها را در گرو ه های سنی فوق در دستور کار خود قرار داده است . در سال گذشته  این مسابقات متاسفانه به دلیل شیوع  بیماری کرونا انجام نشد و حال در اولین فرصت این رقابت ها را طی دو روز در شهر تیریز پیگیری خواهیم کرد.

امید حدیقی در رابطه با تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات شیرجه رده سنی زیر یازده سال کشور گفت : تا کنون حضور شش تیم از استانهای تهران، آذربایجان شرقی، کرمانشاه،مرکزی ، لرستان و آذربایجان غربی در این رقابتها قطعی شده است . انتظار داریم  این مسابقات جان تازه ای به ورزش شیرجه کشور در سنین پایه بخشیده و بتوانیم  در این رقابت ها به پشتو انه های مستعد و جدیدی درورزش شیرجه دست  پیدا کنیم.

 

انتهای پیام

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب