برگزاری نشست تخصصی فدراسیون ورزش‌های آبی در چهاردهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی

نشست تخصصی چگونگی تدوین استراتژی توسعه همگانی و قهرمانی شنا با همکاری فدراسیون شنا جمهوری اسلامی ایران در بخش نشست های تخصصی چهاردهمین همایش بین المللی علوم ورزشی روز پنجشنبه(17 اسفند ماه 1402) در دانشگاه علامه طباطبائی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مقرر است نشست تخصصی چگونگی تدوین استراتژی توسعه همگانی و قهرمانی شنا با همکاری فدراسیون شنا در بخش نشست های تخصصی چهاردهمین همایش بین المللی علوم ورزشی روز پنجشنبه(۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲) از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰ در دانشگاه علامه طباطبائی تهران برگزار شود.

این همایش با حضور جمعی از پیشکسوتان، پژوهشگران، استادان و صاحب نظران داخلی و بین المللی توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با مشارکت دانشگاه علامه طباطبائی در تاریخ ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲(به صورت حضوری) در تهران برگزار خواهد شد.

اسامی مدیر و سخنرانان این نشست به شرح ذیل است:

  • علی خورجهانی «سرپرست کمیته پژوهش فدراسیون ورزش‌های آبی»/ مدیر نشست
  • سارا کشکر «دانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی تهران»
  • رسول نظری «دانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان»
  • ایمان رحیمی «مسئول کمیته همگانی فدراسیون ورزش‌های آبی»

همچنین امکان شرکت در کلیه پنل ها و نشست های همایش برای عموم افراد، آزاد و رایگان است و صرفا در صورت تمایل به دریافت گواهی به عنوان شرکت کننده آزاد نیاز به ثبت نام و پرداخت هزینه است.

علاقه‌مندان میتوانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش ۱۴thcong.ssrc.ac.ir مراجعه و در موارد ضروری با دبیرخانه همایش و شماره تلفن: ۰۲۱۸۸۵۲۹۱۲۱ تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است، اخبار تکمیلی در خصوص زمان دقیق برگزاری پنل‌ها، نشست‌ها و سایر برنامه‌های همایش به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب