برگزاری کارگاه غیر حضوری ویژه اعضای تیم ملی شنا

کارگاه غیر حضوری روانشناسی ویژه اعضای تیم ملی شنا با توجه به شرایط پیش آمده در خصوص شیوع ویروس کرونا و در نظر گرفتن فاصله اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با توجه به تعویق بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و فرصت یکساله اعضای تیم ملی شنا برای کسب سهمیه المپیک، ضمن هماهنگی های لازم با کادر فنی این تیم، کارگاهی غیر حضوری و آنلاین با عنوان: هدف چینی و تدوین اهداف تا مسابقات کسب سهمیه المپیک برگزار شد.
صابر مهری روانشناس تیم ملی شنا در این کارگاه که در دو نوبت و با شرکت ۸ نفر از اعضای تیم ملی شنا که شرایط لازم برای کسب سهمیه المپیک را دارند برگزار شد، به هزینه‌های اهداف به لحاظ شخصیتی و گذشتن از لذت‌های معمول و مصادیقی از آن پرداخت.
سپس مباحثی چون شرایط انتخاب اهداف (SMART) خاص بودن، قابل اندازه‌گیری، قابل دسترس بودن، منطقی بودن، و زمان‌بندی مطرح شد. همچنین به کنترل اجرای فرایند تدوین هدف و نه نتیجه اکیدا نیز اشاره شد.
در پایان نیز پروتکل‌های لازم برای موانع احتمالی و مدیریت زمان و تعهد به اجرای آن نیز آموزش داده شد.

مهدی انصاری، بنیامین قره‌حسنلو، سینا غلامپور، علیرضا یاوری، متین بالسینی، متین سهران، علی جعفری و مهرشاد افقری اعضای تیم ملی شنا حاضر در این کارگاه بودند.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.