برگزاری کلینیک مربیان استعدادیاب استان‌های سراسر کشور

اولین کلینیک مربیان استعدادیاب استانهای سراسر کشور با حضور مسئولین کمیته استعدادیابی استان‌ها در محل همایش های اردوگاه شهید بهشتی استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ اولین کلینیک مربیان استعدادیاب استان‌های سراسر کشور با حضور مسئولان کمیته دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، مسئولان استعدادیابی استان‌های سراسر کشور و مربیان منتخب استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری صبح امروز(پنجشنبه) در محل همایش های اردوگاه شهید بهشتی اصفهان آغاز شد.

دکتر سلطان حسینی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن خیر مقدم به کلیه میهمانان از سراسر کشور، ورزش پرمدال شنا را نیازمند توجه بیشتر دانست و افزود؛ ورزش شنا با محوریت دفتر آموزش و استعدادیابی وزراتخانه و کمک و همیاری مربیان می بایست به عنوان ورزش پایه توسعه یابد. وی همچنین علاقمندی خانواده ها به یادگیری شنا بعنوان ورزش مفرح و مفید برای فرزندانشان را از پتانسیل بالای این رشته نسبت به رشته های دیگر دانستند.

در ادامه این مراسم دکتر شهرام عظیمی معاون دفتر آموزش و استعدادیابی وزارت ورزش وجوانان گزارشی از مسابقات استعداد های برتر سراسر کشور ارائه کردند و این المپیاد را بستری برای ظهور جوانان شایسته و قهرمان در آینده عنوان کردند، ایشان همچنین هدفمندی برای حضور قدرتمند در المپیک جوانان را لازمه حمایت از منتخبین استعدادهای کشور دانستند.

در این مراسم همچین محسن سمیع زاده کارشناس دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و مدیر فنی تیم ملی شنا با تشکر از پیمان گرامی سرپرست هیات شنای اصفهان برای برگزاری این کلینیک با اشاره به پی بردن اهمیت توجه به ورزش پایه شنا ، حمایت های جدی و عملی وزارتخانه از این رشته را خواستار شد.

کلینیک تربیت مربیان استعدادیاب ۱۲ الی ۱۴ دی ماه ۱۳۹۷ ویژه مسئولین کمیته‌های استعدادیابی استان‌ها در اصفهان برگزار می‌شود.

در حاشیه این کلینیک نیز در نشستی دوستانه عظیمی معاونت دفتراستعدادیابی و سمیع زاده کارشناس دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان با دکترسلطان حسینی مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان و سایرمسئولین درخصوص برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور که در  آذرماه ۱۳۹۷ برگزار شد به بحث وگفتگو نشستند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب