بنیامین قره‌حسنلو: با وجود مشکلات کرونا صددرصد سهمیه المپیک میگیرم

شناگر تیم ملی ایران گفت: حتی با شرایطی که در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا به وجود آمده، سهمیه المپیک توکیو را کسب خواهم کرد.

سید مهدی خادم نبی/

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بنیامین قره‌حسنلو  سریعترین شناگر ایران و مدال آور شنا در مسابقات قهرمانی آسیا  در گفت و گو با ایرنا در خصوص وضعیت پیگیری تمرینات خود، اظهار داشت: در حال حاضر کرونا شرایط بسیار بدی را برای همه رقم زده است.

سریعترین شناگر ایران اظهار داشت: پنج ماه خانه‌نشین بودیم و شرایط تمرینی خوبی نداشتیم اما تلاش می‌کنیم که با همین وضعیت پیش برویم و به هدفمان برسیم.  فعلا تمرینات خود را با چند نفر دیگر در استخر مجموعه آزادی پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: هیچ دریافتی از جایی نداریم و تامین هزینه‌ها واقعا سخت است. در حال حاضر سرپرست خانواده نیستم اما افرادی که هزینه‌های خانواده خود را می‌پردازند، در شرایط بدی قرار دارند.

سریعترین شناگر ایران در مورد احتمال تغییر رکوردهای ورودی المپیک و بیشتر شدن شانس کسب سهمیه المپیک برای شناگران ایرانی، تصریح کرد: با این اتفاق کسب ورودی آسان‌تر شده است. ورزش شنا با ورزش‌های دیگر تفاوت دارد. برخی رشته‌های ورزشی تک عضله‌ای هستند اما در شنا کل بدن درگیر است.

وی ادامه داد: شناگران روحیه بسیار بالایی در این رشته دارند و من این را می‌گویم که حتی با شرایطی که در حال حاضر به وجود آمده، صد در صد سهمیه المپیک توکیو را کسب خواهم کرد.

 

انتهای پیتم

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.