بیانیه فدراسیون شنا در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه

فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در محکومیت حمله جنایتکارانه اسرائیل در غزه علی‌الخصوص به بیمارستان المعمدانی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فدراسیون شنا با حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایت‌های اسرائیل غاصب در بیانیه‌ای‌ حمله رژیم صهیونیستی در غزه علی‌الخصوص حمله به بیمارستان المعمدانی که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از بیماران، مجروحان و مردم بی‌گناه شد را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است :

فلسطین نه فقط پارۀ تن اسلام بلکه نماد مظلومیت انسان‌ و تضییع حقوق بنیادی اوست. حق داشتنِ سرزمین؛ حق زندگی در خانۀ پدری و سرزمین مادری. آنچه امروز در نوار غزه می‌گذرد مصداق آشکار نسل‌کشی است. وقت آن است که جهان اسلام تجاوز رژیم صهیونیستی و اشغالگر قدس را به نوار غزه یک‌صدا محکوم کند و با فشار بر مجامع بین‌المللی افزون بر پایان جنگی نابرابر، خواستارِ برقراری صلح و استیفای حقوق حقۀ ملت مظلوم فلسطین شود.

 

فدراسیون شنا به نمایندگی خانواده بزرگ ورزش‌های آبی ضمن ستایش روحیۀ سلحشوری گروههای مقاومت و مردم مظلوم غزه، این اقدامات ضد حقوق بشری رژیم اشغالگر صهیونیست را شدیدا محکوم و همبستگی خود را با ملت آزادی‌خواه فلسطین اعلام می‌کند  و همچنین خواستار برخورد جدی جامعه جهانی و سازمان های بین المللی با عاملان این جنایت است.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.