بیداریان: امیدوارم بتوانم صدای ورزشکاران باشم

محمد بیداریان عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گفت: امیدوارم بتوانم صدای ورزشکاران باشم و نظریات و مشکلات آنها را به گوش مسئولان برسانم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته‌های ملی المپیک کشورهای مختلف جهان همواره از جایگاه بسیار مهمی در بین ارگانهای مرتبط با ورزش برخوردار بوده و هستند. ارگان‌هایی که می‌توان گفت بیشترین تاثیر را در ارتباطات بین المللی ورزش یک کشور داشته و همچنین به عنوان اصلی ترین مرکز و مرجع ورزشی یک کشور در رابطه با مهم ترین رقابت و رویداد مهم ورزشی جهان یعنی بازیهای المپیک، نقش داشته و انجام وظیفه میکنند.

کمیته های فوق جهت دریافت کیفی ترین مشورت ها در رابطه با اخذ تصمیمات سرنوشت ساز برای ورزش کشور، تشکیل کمیسیون های مختلف ورزشی را در صدر اقدامات خود قرار داده‌اند تا به این وسیله با بهره بردن از تجربیات صاحب نظران، گامهای مهمی را در رشد ورزش کشور بردارند که در این رابطه کمیسیون ورزشکاران، یکی از تاثیرگذارترین کمیسیون های کمیته ملی المپیک است. کمیسیونی که از قهرمانان ارزنده و سرشناس ورزشی تشکیل شده  است. قهرمانانی که به شکل جدی و تنگاتنگ با نقاط مثبت و منفی ورزش یک کشور آشنایی داشته و می‌توانند مشورت‌های ارزنده‌ای را به مسئولان ورزش کشور و منجمله مسئولان کمیته ملی المپیک ارائه دهند.

هفته گذشته انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی کشورمان برگزار شد و بیست نفر از چهره های شاخص ورزش کشور از رشته های مختلف به عضویت این کمیسیون درآمدند که محمد بیداریان شناگر قدیمی، باسابقه و ملی پوش کشورمان از جمله این افراد است و با توجه به تجربیات خود به عنوان تنها نماینده فدراسیون شنا در این کمیسیون،  میتواند تاثیر گذار بوده و هم فکری‌های مهمی را در روند موفقیت‌های رشته های مختلف ورزشی و از جمله ورزشهای آبی با مسئولان رده اول ورزش کشور داشته باشد.

محمد بیداریان طی گفتگویی در رابطه با عضویت در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ایران و نقش این کمیسیون در روند رشد ورزش کشور گفت: در ابتدا بر خود واجب میدانم که از حمایت های مسئولان فدراسیون شنا و ورزشکاران رشته های سه گانه ورزشهای آبی که در روز انتخابات کمیسون ورزشکاران، حضوری پر شوری داشتند تشکر کنم. همچنین از ریاست کمیته ملی المپیک کشور دکتر صالحی امیری  جهت اعتماد به  اینجانب به عنوان نماینده ورزشهای ابی در کمیسیون ورزشکاران، تشکر میکنم.

بیداریان در ادامه افزود: امیدوارم به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزشهای آبی لایق خدمت رسانی به ورزشکاران ملی پوش کشور باشم و بتوانم در جهت شنیدن صدای تمامی ورزشکارانی که برای افتخار آفرینی در ورزش کشور تلاش می‌کنند موفق بوده و صدای آنها را به گوش مسئولان برسانم.

دبیر هیات شنا استان تهران در رابطه با نقش کمیسیون ورزشکاران در کمیته ملی المپیک گفت:  این کمیسیون طبق اساسنامه ارسالی از طرف کمیته بین المللی المپیک به کشورهای عضو، نقش مشورتی در کمیته ملی المپیک داشته و اعضا آن به عنوان مشاوران فکری، با دریافت نقطه نظرات و شنیدن صدای ورزشکاران،  نکات فوق را به مسئولان و هیات اجرایی کمیته انتقال می دهند.

محمد بیداریان هم چنین تاکید کرد: ترغیب ورزشکاران به مشارکت در فعالیت‌های مربوط به المپیک سولیداریتی نیز از دیگر وظایف این کمیسیون است.

چهره سرشناس و پر سابقه ورزش شنای کشور در خاتمه گفتگو افزود : همه تلاش ما در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک این خواهد بود که باری از دوش این کمیته برداشته و حقوق به حق ورزشکاران عزیز و افتخار آفرین را پیگیری کنیم که امیدوارم به شخصه از این مسئولیت مهم  و خطیر موفق و سربلند بیرون آیم.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب