تشریح دلیل تعویق دو دیدار هفته نخست دور برگشت لیگ برتر واترپلو

رئیس سازمان لیگ واترپلوی کشور دلیل تعویق دو دیدار هفته نخست دور برگشت لیگ برتر را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  محمدهادی بیک امروز در گفت‌وگو با  روابط عمومی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان خوزستان اظهار کرد: بر اساس بخشنامه فدراسیون، تیم‌های حاضر در لیگ باید تا تاریخ ۲۵ آذرماه امسال نسبت به ارسال کلیه قراردادهای خود برای صدور آی‌دی کارت اقدام می‌کردند.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی تیم‌ها بعد از روز مقرر برای تکمیل پرونده خود مراجعه کردند و فدراسیون نیز از کلیه اختیارات خود استفاده کرد و دو دیدار از هفته نخست دور برگشت مسابقات لیگ برتر واترپلو کشور را به تعویق انداخت.

رئیس سازمان لیگ واترپلوی کشور خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم فدراسیون دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد و شهید نوفلاح در تهران و مسابقه تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و نیروی زمینی ارتش در اصفهان به تعویق افتاد تا تیم‌ها در این هفته نسبت به صدور آی‌دی کارت‌های خود اقدام کنند.

بیک در پایان یادآور شد: هنوز تاریخ برگزاری این دو دیدار معوقه مشخص نشده و فدراسیون و سازمان لیگ پس از تکمیل نواقص پرونده توسط تیم‌ها نسبت به این موضوع تصمیم‌گیری و تاریخ برگزاری این دو مسابقه را مشخص و اعلام خواهند کرد.

در هفته نخست از دور برگشت بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر واترپلو کشور تنها یک دیدار بین دو تیم نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران برگزار شد و دو دیدار دیگر این هفته به تعویق افتاد.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب