ثبت نام آخرین دوره بازآموزی ویژه مربیان درجات ۲ و۱ شنا را در سال ۱۳۹۹

قابل توجه مربیان درجه ۲ و ۱شنای سراسر کشور که از دوره های بازآموزی استان خود جامانده اند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته آموزش فدراسیون شنا آخرین دوره بازآموزی ویژه مربیان درجات ۲ و۱ شنا را در سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد کرد. این دوره به صورت مجازی و آنلاین روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۹ از ساعت ۹:۳۰لغایت ۱۵:۳۰ برگزار می شود.

کلیه مربیان درجه۲و۱ سراسر کشور که از بازآموزی شنا استان خود جامانده اند می توانند در این کلاس که در سامانه بارگذاری شده ثبت نام نمایند.(htpps://register.irsf.ir)

مربیان درجه ۳ از ثبت نام در این بازآموزی خودداری کنند.

صدور گواهینامه بر اساس ۷۰ درصد حضور مدرس درکلاس معادل حداقل ۴ ساعت خواهد بود این دوره فقط برای مربیان درجه ۲و ۱ شنای سراسر کشور است.

مراحل ثبت نام:

ابتدا مربیان باید در سامانه آموزش فدراسیون (https://register.irsf.ir) ثبت نام کرده(ایجادحساب کاربری) و مشخصات و مدارک خود را در پروفایل شخصی اشان تکمیل کنند.

سپس کارت درجه ۲ یا ۱ خود را در بخش درخواست تایید سوابق بارگذاری کنند.

بعد از تایید مدرک مربیگری از مسیر دوره های اصلی؛ بازآموزی درجه ۲و۱ فدراسیون (مربوط به ۳۰بهمن) را انتخاب و شهریه کلاس را از طریق پرداخت الکترونیکی واریز نموده و ثبت نام نمایید.

در روز کلاس کافی است از طریق آدرس سامانه آموزش مجازی فدراسیون شنا(https://swim1399.ir) اقدام کرده و برای ورود به اتاق بازآموزی ها ؛ کدملی خود را به انگلیسی بعنوان نام کاربری و گذرواژه وارد کنید.

برای ثبت نام در این دوره ملزم به ثبت کارت مربیگری درجه ۲یا ۱ شنا در درخواست ثبت سوابق می باشید.(اگر از قبل ثبت شده دارید نیاز به تکرار این کار نیست).

ثبت نام برای تمامی مربیان شنا درجات ۲و۱ استانهای سراسر کشور مجاز و آزاد است.

ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۱:۰۰ روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه نیز اتاق بازآموزی برای تست ورود و خروج و صحت صدا و تصویر ثبت نام کنندگان، باز وفعال خواهد بود.

کلاس از ساعت ۹ صبح از طریق آدرس (https://swim1399.ir) قابل ورود برای ثبت نام کنندگان است. ربات سامانه در طول کلاس حضور افراد(به ساعت و دقیقه) را چک می‌کند.

در صورت تمایل به شرکت در دوره با توجه به اینکه آخرین دوره بازآموزی مربیان درجات ۲و۱ شنا توسط فدراسیون شنا خواهد بود و با توجه به ظرفیت محدود کلاس لطفا ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب