جان اونسوی جهت مشاهده مرحله پایانی لیگ شنا و انجام مذاکرات به تهران می‌آید

جان اوسوی مربی و مدرس بین المللی شنا برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون فردا (یکشنبه) به تهران می‌آید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون، جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که پیش از این در مرداد ماه سال جاری برای برگزاری یک دوره کلینیک بین المللی شنا به به ایران سفر کرده بود بود برای انجام مذاکرات و مشاهده عملکرد شناگران ایرانی در مسابقات لیگ برتر به تهران خواهد آمد.

جان اونسوی ۴۵ ساله یکی از قهرمانان و رکورداران اسبق شنای ترکیه است که پس از دوران حرفه ای ورزشکاری خود نزدیک به ۲۰ سال به عنوان مربی فعالیت داشته است. این مربی ملی شنای ترکیه حدود ۱۵ سال در کشور آمریکا سابقه کار دارد و به مدت سه سال بعنوان دستیار جیمز گیبسون یکی از مربیان سرشناس دنیا کسب دانش کرده و جز مربیان مورد تایید فدراسیون جهانی ورزش‌های آبی است. این مربی بین المللی شنا، در حال حاضر بعنوان یکی از مربیان ملی شنا ترکیه و باشگاه شنا فنرباغچه فعالیت می‌کند.

با توجه به عملکرد درخشان ملی پوشان شنای ایران و کسب ۱۲ مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی آسیا فدراسیون شنا در نظر دارد با حضور این مربی بین المللی در راستای پیشبرد روند رو به رشد شنای ایران کادر فنی تیم ملی شنای ایران را تقویت کند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب