جلسه رضوانی با وزیر ورزش تاتارستان

رئیس فدراسیون شنای ایران به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان در جلسه ای با لیونوف( وزیر ورزش تاتارستان) و رسول شایان سرکنسول ایران در کازان به گسترش همکاری های دو جانبه ایران و روسیه برای برگزاری اردوهای تدارکاتی در دو کشور تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در کسوت عضو کمیته مربیان فدراسیون جهانی برای شرکت در اجلاس فدراسیون جهانی به کازان روسیه سفر کرد. رضوانی در این سفر به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان با لیونوف وزیر ورزش تاتارستان روسیه دیدار و گفت و گو کرد. رایزنی برای نگارش تفاهم نامه مشترک بین ایران و روسیه برای اعزام مربیان به دوره های آموزشی و همچنین برگزاری اردوهای تمرینی در دو کشور مهمترین مباحث طرح شده در این جلسه بود.

در این جلسه  رسول شایان سرکنسول ایران در کازان روسیه نیز حضور داشت و به لزوم گسترش همکاری های دو کشور در زمینه ورزش تاکید کرد.

تاتارستان و شهر کازان روسیه که از مناطق مسلمان نشین کشور روسیه به شمار می رود با در اختیار داشتن ۹ استخر مسابقه ای استاندارد فینا و ۴۵ استخر تمرینی بستر مناسبی را برای برگزاری اردوی تدارکاتی تیم های شنای ایران دارد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.