جلسه کمیته فنی واترپلوی انتخابی المپیک آسیا برگزار شد

با برگزاری جلسه کمیته فنی مسابقات واترپلوی انتخابی المپیک این دوره از مسابقات رسما به میزبانی فوژان چین آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بعد از ظهر روز سه شنبه مربیان پس از دیدن فیلم بازی‌های قبلی تیم ملی و آنالیز دیدارهای پیش رو به مرور تمرینات داخل آب پرداختند. بعد از آن نیز جلسه کمیته فنی این دوره از مسابقات با حضور تمام سرپرستان و مربیان تیم های ملی شرکت کننده برگزار شد. شیخ طاها الکیشری دبیر اجرایی کنفدراسیون شنای آسیا به‌ عنوان اولین سخنران جلسه ، با خیر مقدم به حاضر در این دوره از مسابقات آرزوی موفقیت و پیروزی برای تیم های شرکت کننده داشت. در این جلسه خسرو امینی( نایب رئیس کمیته فنی واترپلو آسیا) با خیر مقدم به تیم های شرکت کننده به معرفی اعضای اجرایی مسابقات پرداخت. دومین سخنران این جلسه خسرو امینی بود که در خصوص مسائل دوپینگ و نحوه آزمایش از ورزشکاران پس از هر مسابقه تذکرات لازم را داد. جیانی لونزی رئیس کمیته واترپلوی جهان نیز برای همه تیم های شرکت کننده با توجه به حساس بودن این دوره از بازی ها آرزوی موفقیت کرد. بعد از آن نیز دیگر اعضا در خصوص برگزاری و چگونه بهتر انجام شدن این دوره از مسابقات به ایراد سخن پرداختند.

نخستین بازی ایران در این تورمنت ساعت ۱۷:۰۰ امروز(چهارشنبه) به وقت محلی (۱۲:۳۰ به وقت تهران) آغاز می‌شود.

رقابت های انتخابی المپیک ریو ۲۰۱۶ از ۲۵ تا ۲۹ آذر ۱۳۹۴ به میزبانی شهر فوژان و با حضور پنج تیم برگزار می‌شود. قزاقستان، ژاپن، چین، عربستان سعودی و ایران برای کسب تنها جایگاه قاره کهن در المپیک پیش رو مبارزه خواهند کرد.

 

 

لیست نهایی  تیم ملی واترپلو برای اعزام به مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶:

کادر فنی:

الکساندر چیریچ (سرمربی) – وحید رضایی (مربی) – علی‌اکبر شیریجیان (آنالیزور) – سیروس طاهریان (مدیر فنی تیم‌های ملی)

 

بازیکنان:

سجاد عبدی – امید لطف پور –  سید محمدسعید میرمهدی – علی پیروزخواه  – امیرحسین خانی – امیر ریاحی – عطاالله برخوردی – امیر دهداری – حامد ملک خانبانان – سهیل رستمیان – پیمان اسدی – امین قویدل – ارشیا الماسی

 

برنامه مسابقات ایران:

۲۵-۲۹ آذر ۱۳۹۴

  • روز نخست (۲۵ آذر ۱۳۹۴): ژاپن – ایران
  • روز دوم (۲۶ آذر ۱۳۹۴): ایران – عربستان سعودی
  • روز سوم (۲۷ آذر ۱۳۹۴): ایران – چین
  • روز چهارم (۲۸ آذر ۱۳۹۴): استراحت
  • روز پنجم (۲۹ آذر ۱۳۹۴) قزاقستان – ایران

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب