حدیقی: کریمی شانس بالایی برای المپیکی شدن دارد/ بعید می‌دانم به استخرها اجازه فعالیت داده شود

رئیس کمیته فنی شیرجه گفت: در شرایط کنونی استخرها در بلاتکلیفی هستند و با باز شدن اماکن ورزشی بعید می‌دانم اجازه فعالیت داشته باشند.

معصومه کیانی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو؛ امید حدیقی در گفت‌وگو خبرگزاری تسنیم ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در شرایط کنونی که اجازه برگزاری اردوهای تیم ملی داده نشده است، تمرینات ملی‌پوشان در منزل و تحت نظر مربی تیم ملی انجام می‌شود تا آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند، اما رشته شیرجه به آب نیاز دارد.

وی درباره تمرینات حمید کریمی، شانس ایران برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک توکیو که این روزها در کازان روسیه به سر می‌برد، گفت: حمید کریمی در اردوی فدراسیون جهانی واقع در کازان روسیه است که مثل ورزشکاران سایر کشورها تمریناتش متوقف شده و کار او فعلاً در حد انجام تمرینات آمادگی جسمانی است. امیدوارم شرایط مهیا شود تا کریمی دوباره تمریناتش را در استخر دنبال کند.

رئیس کمیته فنی شیرجه افزود: کریمی از سهمیه فدراسیون جهانی استفاده کرده و شانس کسب ورودی بازی‌های المپیک توکیو است. البته پیش از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوها و مسابقات تمرینات منسجم و خوب و حرکات حرفه‌ای‌تری داشت. در شرایط کنونی هم تمرینات کریمی و سایر شیرجه‌روهای حاضر در این کمپ متوقف است، اما تمرینات آمادگی جسمانی خود را دارند. با این حال لازمه کار ما آب است که متأسفانه به آن دسترسی نداریم.

حدیقی همچنین از بلاتکلیف بودن فعالیت استخرها بعد از بازگشایی اماکن ورزشی خبر داد و گفت: استخرها فعلاً تعطیل هستند و در این مدت کارهای ضدعفونی و تعمیرات گوشه و کنار استخر را انجام می‌دهیم تا شرایط مهیا شود. البته وضعیت بازگشایی استخرها هنوز مشخص نیست و بعید می‌دانم با باز شدن اماکن ورزشی بتوانند فعالیت کنند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب