حضرتی: تلاش چندماهه جمال و کادرفنی نتیجه داد

مربی تیم ملی شنا درباره رکوردشکنی چاوشی فر در آخرین روز مسابقات شنای مجارستان گفت: خیلی خوشحالم که بالاخره پس از ماهها تلاش کادر فنی و جمال، رکورد ورودی در آخرین روز مسابقات مجارستان کسب شد.

به گزارش روابط عمومی فدرسایون شنا، شیرجه و واترپلو؛ خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنا که به همراه ملی پوشان در مجارستان به سر می برد با ابراز خشنودی از کسب سهمیه مسابقات جهانی کازان توسط چاوشی فر عنوان کرد: بالاخره پس از ماهها تلاش کادر فنی و جمال، رکورد ورودی در آخرین روز مسابقات مجارستان بدست امد. چاوشی فر بارها تلاش کرد و هربار تا نزدیکی ثبت این رکورد پیش رفت اما شانس با او یار نبود.

وی ادامه داد: واقعا روزهای پرفشار و سختی بود. اطمینان دارم که اگر حمایت ها از رشته شنا تداوم داشته باشد باز هم شاهد کسب موفقیت های پیاپی خواهیم بود. کسب این سهمیه را به همه خانواده شنا تبریک می گویم، بخصوص آقای کشتکار سرمربی با دانش و با منش تیم ملی و  امیدوارم شاهد حمایت های عملی از رشته شنا باشیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.