حضرتی: رکوردهای تمرینی امیدوار کننده بود

خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنای ایران از رکوردهای تمرینی شناگران اعزامی به مسابقات گزینشی المپیک راضی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  مربی تیم ملی شنا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، درباره رکورد های زده شده توسط ملی پوشان بیان داشت: رکوردهای تمرینی ملی پوشان در فصل جدید تمرینات، نسبت به گذشته بهتر و امیدوار کننده تر بود. یک رکوردگیری تمرینی انجام داده ایم. با توجه به اینکه رکوردگیری پس از تمرینات سخت تمرینی بود ولی رکوردهای خوبی زده شد. چهارشنبه مسابقات انتخابی المپیک آغاز می شود. امیدوار هستیم دو یا سه ورودی المپیک را کسب کنیم یا حداقل بتوانیم به ورودی المپیک نزدیک شویم. رکوردهای المپیک از رکوردهای ملی بهتر است و قطعا برای کسب ورودی المپیک باید رکورد ملی شکسته شود و امیدواریم بتوانیم ۵-۶ رکورد ملی را جابه جا کنیم که این نیز نتیجه خوبی خواهد بود.

حضرتی شانس سه ملی پوش را برای کسب سهمیه بیشتر عنوان کرد و اظهار داشت: در رشته‌های مختلف ملی پوشان شانس یکسانی را دارند ولی انصاری، چاووشی و جلالی که در رشته های ۵۰ متر شرکت می کنند فاصله کمتری تا ورودی دارند و از شانس بیشتری برخوردار هستند.
او در خصوص تمرینات در مجارستان تصریح داشت: ۱۰ روز نخست تمرینات در مجارستان ادامه تمرینات سخت و فشرده تهران بود و سپس از فشار تمرینات کاسته شد چرا که نزدیک به مسابقات هستیم و ریکاوری و شرایط بازگشت بدن باید انجام شود.
وی شرایط اردویی مجارستان را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: مکان اردو، بدنسازی و شرایط تغذیه مناسب است و شرایط خوبی را در مجارستان داریم.
مربی تیم ملی پیش بینی در خصوص کسب سهمیه را سخت دانست و بیان کرد: بعد از رقابت های دبی در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده ایم. شرایط مسابقات با شرایط تمرینی متفاوت است و رکوردها متفاوت زده می شود.
حضرتی برنامه مسابقه ملی پوشان را مشخص شده اعلام کرد و گفت: جمال چاووشی فر در ماده ی ۵۰ و ۱۰۰ متر کرال پشت و همچنین ۵۰ متر آزاد ، احمدرضا جلالی و آرشام میرزایی در ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ متر آزاد، آریا نسیمی شاد در ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ متر قورباغه و مهدی انصاری در ۵۰، ۱۰۰ متر پروانه، ۵۰ متر آزاد و ۲۰۰ و ۵۰ متر قورباغه شرکت خواهند کرد.

مربی تیم ملی در پایان خطاب به مردم گفت: امیدوار هستم مردم همواره شنا را پیگیری کنند. فرزندان خود را برای آموزش شنا به استخر های خوب بفرستند تا راه را در ابتدا درست انتخاب کرده باشند. فقط امیدوار هستیم با کسب سهمیه المپیک نزد مردم رو سفید شویم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب