حضرتی: رکوردهای شناگران در انتخابی تیم ملی قابل قبول بود

مربی تیم ملی شنا گفت: می توان گفت در این شرایط شیوع کرونا رکوردها و نتایج خوبی در مسابقات انتخابی شنا ثبت شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ خشایار حضرتی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار کرد: با وجودی که به دلیل شیوع کرونا مشکلاتی برای تمرین شناگران وجود داشت و تمریناتشان با تاخیر شروع شده بود اما آنها کیفیت خوبی در مسابقه داشتند. سینا غلامپور رکورد ۵۰ متر آزاد و هومر عباسی نیز رکورد ۲۰۰ و ۱۰۰ کرال پشت را جا به جا کردند. ابوالفضل سام نیز در روز نخست رکورد ۲۰۰ کرال پشت را شکسته بود. می توان گفت در این شرایط رکوردها و نتایج خوبی ثبت شد. در این مسابقه انتخابی رکوردهای قابل قبولی برجای گذاشته شد.

حضرتی  در خصوص مسابقات وردکاپ قطر گفت: مسابقات وردکاپ قطر آخر مهر برگزار خواهد شد. در مسابقات انتخابی تیم ملی شنا سینا غلامپور و مهدی انصاری ورودی مسابقات قطر را کسب کردند. مهرشاد افقری و متین بالسینی هم که این ورودی را از قبل ثبت کرده بودند. برای آغاز اردوهای تیم ملی نیز قطعا اردویی را در نظر خواهیم گرفت.

مربی تیم ملی شنا در ادامه درباره دیگر مسابقات پیش روی تیم ملی گفت: مسابقات ابوظبی را هم آخر آذر پیش رو داریم که در حال حاضر مهرشاد افقری و متین بالسینی ورودی را کسب کرده اند. اگر ورزشکاران دیگری هم بتوانند ورودی را کسب کنند و اگر هزینه ها اجازه دهد می توانیم تعداد بیشتری را برای این مسابقات اعزام کنیم. البته برای آغاز اردوهای آماده‌سازی بازی‌های آسیایی و مسابقات داخل سالن از میان سایر شناگران هم احتمالا نفرات دیگری انتخاب شوند.

حضرتی در پایان گفت: باید در این شرایط کرونا تمرینات را بیشتر کنیم و بتوانیم مسابقات بیشتری را برگزار کنیم. باید شناگران استان های بیشتری را درگیر کنیم که مستلزم بازگشایی استخرهاست. اگر اجازه دهند استخرهای بیشتری باز شوند و شروع به کار کنند می توانیم نتایج بهتری در شنا کسب کنیم. با این شرایطی که اکنون داریم فکر می کنم این نتایج خیلی هم خوب است.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب