آغاز تمرینات ملی‌پوشان شنا بعد از ۴ ماه/ حضرتی: پروتکل‌ها رعایت نشود شاهد تعطیلی مجدد خواهیم بود

مربی تیم ملی شنا گفت: باید تمامی استخرهای سرپوشیده پروتکل‌های لازم را رعایت کنند، درصورت شیوع بیماری از استخرها ممکن است دوباره شاهد بسته شدن این صنف باشیم.

معصومه عبدالجوادی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ خشایار حضرتی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا در مورد آغاز اردوهای ملی‌پوشان شنا اظهار کرد: از عصر امروز(شنبه) تمرینات ملی‌پوشان آغاز خواهد شد. چند ملی‌پوش در حال حاضر در اردو حصور دارند. این اولین جلسه تمرینی ملی‌پوشان بعد از شیوع کرونا در ایران است.

وی ادامه داد: مهدی انصاری، بنیامین قره‌حسنلو، متین بالسینی و آرمان صانعی ملی‌پوشان حاضر در اردو هستند. ملی‌پوشان تست دادند و جواب آن هم آمده است. می‌توانستیم از چند روز پیش هم تمرینات را شروع کنیم اما صبر کردیم تا استخر دقیقا مطابق پروتکل‌ها ضدعفونی شود و از بعد ازظهر تمرینات را شروع می‌کنیم.

مربی تیم ملی شنا گفت: این اولین جلسه تمرین ملی‌پوشان بعد از شیوع کرونا است. در حال حاضر با یک جلسه تمرین پیش می‌رویم تا توان تمرین شناگران را ببینیم. به مرور مقدار تمرین بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص سایر ملی‌پوشان که در شهرستان هستند، گفت: ملی‌پوشان شهرستانی هم قرار است در شهرهای خود تمرین داشته باشند. در اصفهان هماهنگ شده تا از استخر روباز ارتش استفاده کنند.

حضرتی در پایان گفت: در حال حاضر سعی شده در استخر آزادی بیشتر پروتکل‌های لازم رعایت شود. سایر استخرهای سرپوشیده هم باید همه پروتکل‌ها را طبق ابلاغ وزارت بهداشت و فدراسیون پزشکی ورزشی رعایت کنند تا کمترین خطر را داشته باشیم. اگر خدایی نکرده بیماری در استخرها شیوع پیدا کند ممکن است دوباره شاهد بسته شدن این صنف باشیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب