حمیدرضا مبرز مشاور تیم ملی شنا شد

حمید اسکندریون رئیس کمیته فنی شنا خبر داد: حمیدرضا مبرز شناگر المپیکی و از مربیان بین المللی ساکن در استرالیا به عنوان مشاور، تیم ملی شنای ایران را زیر نظر خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حمید اسکندریون رئیس کمیته فنی شنا ضمن اعلام این خبر افزود: عملکرد شناگران در سال ۱۴۰۱ زیر نظر گرفته شده و با مشاوره و برنامه ریزی کادر فنی نفرات برتر جهت حضور در مسابقات سال آینده انتخاب خواهند شد.

اسکندریون در ادامه مطرح کرد: پس از پایان لیگ برتر شنا و مسابقات بزرگ رده های سنی در اسفند ماه سال جاری شناگران و مربیان تیم ملی انتخاب و معرفی خواهند شد. همچنین جهت شرکت در مسابقات اعزامی در سال آینده نیز حد نصاب رکورد ورودی تعیین و اعلام می‌شود.

رئیس کمیته فنی شنا در پایان افزود: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب کادر فنی، تیم ملی شنا ایران در بازیهای آسیایی هانگزو چین حضور شایسته‌ای داشته باشد. تمرکز کمیته فنی در سال ۱۴۰۲بر توسعه مدارس شنا ‌صدور گواهینامه‌‌هی هفت سطح شنا خواهد بود. هم اکنون علاوه بر هیات‌های شنا حدود ۱۳۰ مدرسه شنا بعنوان بخش خصوصی در توسعه شنا فعالیت میکنند. این امر باعث رشد کیفی و کمی شنا شده و امیدواریم در آینده شاهد افتخار آفرینی این عزیزان در رویدادهای بین المللی باشیم.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب