حمید کریمی: به شکستن طلسم شیرجه امیدوارم/ حمایت های خوبی از سوی فدراسیون داریم

ملی‌پوش شیرجه گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام و به شکستن طلسم شیرجه امیدوار هستم.

مجتبی ذکی‌پور/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری فارس، حمید کریمی به‌عنوان جدی ترین گزینه ایران برای کسب سهمیه المپیک توکیو در رشته شیرجه به شمار می رود؛ او این روزها تمریناتش را با جدیت دنبال می‌کند و امید زیادی دارد تا بتواند صاحب سهمیه المپیک شود و طلسم‌شکنی کند.

حمید کریمی در گفت و گو با خبرگزاری فارس، درمور شرایط تمرینی‌اش در دوران کرونا اظهار داشت: حدود ۳ ماه است که تمرینات را شروع کرده ام و به تنهایی در استخر آزادی تمرین می کنم. خوشبختانه شرایط آمادگی خوبی دارم و تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشته ام. باید منتظر روزهای آینده ماند و دید که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: حدود ۹ ماه در کمپ کازان روسیه بود، اما متأسفانه ویروس کرونا موجب شد که نتوانم به کارم در آنجا ادامه دهم. به هر حال در شرایط کنونی هم تمریناتم را به با جدیت بالاتری دنبال می کنم و دست از تلاش بر نمی دارم. هدف بزرگی دارم و برای رسیدن به آن باید سخت بجنگم تا طلسم شیرجه را بشکنم.

ملی پوش شیرجه ایران عنوان کرد: اگر شرایط حضور در اردو و مسابقه بین المللی هم فراهم شود بسیار خوب خواهد بود. یک مسابقه به اندازه چندین جلسه تمرین تاثیر دارد و امیدوارم فضا به گونه‌ای شود که بتوانم اعزام هم داشته باشم. فعلاً من تنها در استخر آزادی تمرین می‌کنم و سایر نفرات هم در شهرهای خود مشغول به کار هستند.

کریمی درمورد اینکه شرایط استخر در روزهای کرونایی چگونه است، تصریح کرد: پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود و من شخصاً هیچ نگرانی بابت کرونا ندارم. تنها من و چند نفر از ملی پوشان واترپلو در استخر تمرین می کنیم که همگی قبل از ورود به استخر تست کرونا می دهیم. ضمن اینکه مسئولان هم هر روز استخر را ضدعفونی می کنند تا خطری ما را تهدید نکند.

وی درخصوص برگزاری مسابقات انتخابی المپیک عنوان کرد: هنوز زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک مشخص نیست، اما نباید تمرینات را تعطیل کنم چون هر لحظه ممکن است خبر جدیدی برای برگزاری مسابقات انتخابی المپیک اعلام شود. پیش بینی من با توجه به شرایط این است که اردیبهشت ماه سال آینده رقابت های انتخابی برگزار شود.

ملی پوش شیرجه ایران در پاسخ به این سوال که آیا می تواند سهمیه المپیک را کسب کند یا خیر، تصریح کرد: خیلی برای حضور در المپیک امیدوارم. خوشبختانه در این مدت حمایت های خوبی هم از سوی فدراسیون صورت گرفته است؛ این حمایت ها شامل تهیه مکمل ها و پرداخت حقوق و … است. در حال حاضر از شرایط رضایت دارم، اما برای آینده نیازمند حمایت های بیشتری هستم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب