درخواست رضوانی از وزیر ورزش برای حمایت از جامعه مربیان شنا

رئیس فدراسیون شنا خواستار حمایت وزارت ورزش از مربیان و نیروهای فنی رشته شنا در سطح کشور شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، محسن رضوانی رئیس فدراسیون با ارسال نامه ای به دکتر مسعود سلطانی فر ضمن قدردانی از حمایت های صورت گرفته از ورزشهای پایه و پرمدال، خواستار توجه ویژه به جامعه مربیان شنا کشور در شرایط فعلی شد.
در این نامه با اشاره به تداوم تعطیلی اکثر استخرها طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا به آسیب های ورزش شنا در حوزه همگانی و قهرمانی اشاره شده که عملا بیکاری جامعه مربیان شنا و نجات غریق را در پی داشته است.

در این راستا با حسن نظر مقام عالی وزارت ورزش و پیگیری های معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای مقرر شد تا مربیان شنای بیکار شده به تفکیک استان محل فعالیت جهت تسریع در روند بهره گیری از پوشش های حمایتی به وزارت ورزش معرفی شوند.

پیش از این نیز رایزنی هایی جهت تدوین دستورالعمل و شیوه نامه های بهداشتی مورد تائید وزارت بهداشت برای بازگشایی اماکن آبی از سوی فدراسیون صورت گرفته بود که خوشبختانه زمینه بازگشایی و فعالیت تعدادی از استخرها دارای استاندارد لازم را فرآهم کرد.

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.