دور سوم اردوی تیم ملی با اضافه شدن سه شناگر دیگر در تهران

دور سوم اردوی کوتاه مدت تیم ملی شنا با اضافه شدن سه شناگر دیگر و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا به میزبانی استخر آزادی پیگیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ طبق اعلام کمیته فنی شنا در راستای اجرای برنامه های راهبردی میان مدت و آماده سازی شناگران به منظور حضور پرقدرت در بازی های آسیایی هانگژو و المپیک توکیو، مقرر شد ادامه اردوی کوتاه مدت تیم ملی شنا با اضافه شدن تعداد محدودی از شناگران و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا به میزبانی شهر تهران برگزار شود.

پیش از این مهدی انصاری، بنیامین قره حسنلو و متین بالسینی در تمرینات آمادگی تیم ملی شنا بزرگسال به میزبانی استخر آزادی حضور داشتند و همچنان برنامه های آمادگی خود را برای حضور در انتخابی المپیک دنبال می‌کنند. مرحله نخست اردوهای کوتاه مدت با حضور سه شناگر از اصفهان برگزار شد و در مرحله دوم سه شناگر دیگر به نام های سینا غلامپور، علی فتحی و  علی جعفری به ترتیب از استان های خراسان رضوی و مرکزی اضافه شدند.

بنا به تصمیم کمیته فنی دور سوم اردوی آماده سازی تیم ملی شنا بزرگسال به صورت متمرکز با دعوت از سه شناگر جدید ۱۹ الی ۲۵ دی ماه ۱۳۹۹ در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

  • تاریخ ورود به اردو:             عصر روز جمعه مورخ ۹۹/۱۰/۱۹
  • تاریخ خروج از اردو:            صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۵
  • محل پذیرش و برگزاری اردو:
  • استان تهران – مجموعه ورزشی آزادی

 

 اسامی دعوت‌شدگان جدید به دور s,l اردوی تهران:

کرمان : ۱- علی رشیدی

کرمانشاه: ۱- علی سراوند  ۲- کیا افضلی

اسامی کادر فنی:

آقای محسن سمیع زاده (مدیرفنی تیم‌های ملی) – آقای خشایار حضرتی (مربی تیم ملی)

 

شرایط و مقررات اردو:

۱- به همراه داشتن البسه مناسب و تجهیزات فنی مورد نیاز در شنا و بدنسازی (کفش – لباس ورزشی – تخته – فین، کفی اسنورکل، کش و …)

۲- به همراه داشتن دفترچه بیمه و کارت بیمه ورزشی (دارای اعتبار در سال ۱۳۹۹)

۳- پیش‌بینی و تهیه وسائل ایاب و ذهاب سفر در تاریخ‌های اعلام شده جهت ورود به اردو و بازگشت از اردو به عهده هیأت‌های مربوطه و شناگران مدعو است.

۴- شناگران می‌بایستی تمام وقت در خدمت کادر فنی وکارگروه در طی اردو باشند.

تذکر مهم ۱: شناگران بایستی قبل از اعزام تست PCR جهت تشخیص عدم ابتلا به بیماری کرونا دهند و نتیجه تست را به همراه داشته باشند.

تذکر مهم ۲: عدم حضور در اردو در تاریخ‌های اعلام شده بدون مجوز معتبر، به منزله انصراف از عضویت و حضور در اردوهای تیم‌های ملی و کلیه مسابقات برون مرزی در سال  ۱۳۹۹ است.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.