دیلانچیان: رکوردشکنی سهران بعد از ۱۴ سال ارزشمند بود

سرمربی تیم ملی شنا ایران ضمن بیان این مطلب که از عملکرد شناگران جوان تیم در روز نخست راضی است بیان کرد: جابجایی رکورد 200 متر مختلط انفرادی توسط متین سهران پس از 14 سال کار ارزشمندی بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، گامر دیلانچیان سرمربی تیم ملی شنای ایران در بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ با بیان این مطلب که از عملکرد شناگران جوانش در روز نخست حضورشان در این دوره از بازی ها راضی است در این خصوص گفت: امروز ۳ شناگر ما به آب زدند که به شخصه با توجه به جوان بودن آنها و اینکه همگی نخستین بار است در این آوردگاه بزرگ حاضر می شوند از عملکرد آنها راضی هستم.

سرمربی شنای ایران ادامه داد: متین سهران ملی پوش جوان کشورمان اگر چه موفق شد رکورد ایران را بعد از ۱۴ سال در بخش ۲۰۰ متر مختلط بشکند، اما در گروهش بواسطه حضور قهرمانان بزرگ از قاره آسیا نتوانست از این گروه صعود کند.

دیلانچیان در خصوص باقی نفراتی که امروز در مسابقه شنای بازی ها ناکام بودند نیز تاکید کرد: سامیار عبدلی و هومرعباسی هم هر دو از جوانان خوب و آینده دار شنای ایران هستند و آنها نیز برای نخستین بار در این رقابت ها حضور پیدا می‌کنند و کم تجربه هستند. بچه های ما همه جوان هستند و به آینده آنها امیدوارم.

وی در پایان گفت: فردا ملی پوشانمان در ۵۰ متر کرال پشت و ۵۰ متر آزاد که رشته تخصصی اشان است به مصاف رقبای خود خواهند رفت. طبق برنامه بازی ها دیگر نماینده کشورمان مهرشاد افقری نیز در ۱۰۰ و ۵۰ متر پروانه روزهای چهارم و پنجم بازی ها به آب میزند.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.