راه اندازی سامانه ثبت اطلاعات استخرها و مجموعه‌های آبی کشور

سیستم یکپارچه ثبت اطلاعات استخرها و مجموعه‌های ورشی آبی کشور در سامانه جامع بانک اطلاعاتی فدراسیون شنا راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سیستم یکپارچه ثبت اطلاعات استخرها و مجموعه‌های ورشی آبی کشور در سامانه جامع فدراسیون شنا راه اندازی شد. این سیستم با حمایت های مسئولان فدراسیون و با تلاش تیم فنی سامانه جامع بانک اطلاعاتی فدراسیون پیاده سازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

از همین رو برای استفاده از این سامانه توسط مدیران و مسئولان استخر ها و هیات های شنا استانی باید به موارد زیر توجه شود.

تمامی مدیران استخرها و مجموعه های آبی کشور، می توانند بشرح زیر وارد سامانه شوند و مجموعه تحت نظر خود را ثبت کنند و تائیدیه استخر را از طریق سامانه از هیات شنا استان مربوطه دریافت نمایند:
۱. مدیران استخرها باید در ابتدا در  سامانه بانک اطلاعاتی فدراسیون ثبت نام اولیه و عمومی را انجام دهند و سپس وارد پنل شخصی خود شوند.

۲. در قسمت مجموعه‌های من، اطلاعات استخر تحت نظر خود را طبق مراحل مشخص شده در سامانه تکمیل کنند.

۳. بعد از تکمیل مراحل و پرداخت وجه بصورت اینترنتی بحساب هیات شنا استان و فدراسیون، درخواست دریافت تائیدیه استخر به کارتابل هیات شنا استان مربوطه ارسال خواهد شد.

۴. هیات شنا استان مربوطه از طریق سامانه می‌تواند نسبت به مشخص نمودن بازرس هیات برای بازدید از استخر اقدام نماید.

۵. پس از بازدید بازرس هیات استان از استخر مورد نظر، وی باید نتیجه نهایی (تائید یا عدم تائید) را از طریق کارتابل خود به هیات شنا استان ارسال کند.

۶. هیات شنا استان نتیجه بازدید بازرس خود را در کارتابل هیات مشاهده نموده و بعد از بررسی نهایی، می‌تواند تیک صدور مجوز فعالیت استخر را بزند.

۷. با زدن تیک تائید مجوز فعالیت استخر توسط هیات شنا استان و همچنین فدراسیون، نامه تائیدیه فعالیت استخر با امضا ریاست هیات شنا و ریاست فدراسیون در کارتابل مدیر استخر قرار خواهد گرفت.(مانند گواهینامه بازآموزی مربیان شنا که دارای ۲امضا هستند.)

۸. مدیر مجموعه می‌تواند نامه تائیدیه استخر خود را پرینت گرفته و به اداره کل ورزش و جوانان استان خود ارائه نماید.

۹. تمامی سوابق در پنل هیات شنا استان و فدراسیون ثبت شده و قابل بررسی و گزارش گیری است.

۱۰. فایل راهنما استفاده از سامانه اماکن بزودی اماده و در سامانه بارگزاری می‌شود.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.