روز جهانی قدس گرامی باد

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی، روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنها در مقابل دشمنان، روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران گرامی باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ شهر بیت المقدس که پیش از اسلام به نام های اورشلیم و ایلیا نیز خوانده می شده، از جمله شهر هایی است که هر یک از ادیان اسلام، مسیحیت و یهود، تقدس خاص و ویژه ای برای آن قائل اند. قدس، قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان، سرزمین اصلی و وطن میلیون‌ها آواره مسلمان فلسطینی است که استکبار جهانی توسط صهیونیسم جنایتکار، از سال ۱۹۴۸ آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغالگر قرار داد.

در ۱۶مرداد ۱۳۵۸، پس از بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای دفاعی اسرائیل، امام خمینی(ره) از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند.

آخرین جمعه ماه عرفانی و مبارک رمضان فرا رسید و امت روزه دار و مومن ایران اسلامی بار دیگر وظیفه دینی و ایمانی خود را در برابر ستمگران و زورگویان عالم فریاد می زنند. روز جهانی قدس به عنوان میراث گرانقدر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، دنیا را به مقاومت در برابر سلطه جهانی فرا می‌خواند و هر سال پر شور تر از سال قبل ، آزادی خواهان و مسلمانان نقاط مختلف جهان، با مشت‌های گره کرده جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند. روز قدس به عنوان روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنها در مقابل دشمنانشان بوده و اختصاص به قدس و فلسطین ندارد.

فرا رسیدن روز قدس که نماد وحدت و اراده امت اسلامی است و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنها در مقابل دشمنان، روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران را گرامی می‌داریم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.