روز خبرنگار بر تلاشگران عرصه اندیشه و قلم مبارک باد

فرارسیدن ١٧مرداد، روز خبرنگار بر تلاشگران عرصه اندیشه و قلم، نگارندگان حق و حقیقت و کوشندگان عرصه متعالی رسانه تبریک و تهنیت باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمد صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ توسط گروهک تروریستی طالبان شهید شد که به احترام این خبرنگار فقید امروز (۱۷ مرداد) روز خبرنگار نامگذاری شده است.

روز خبرنگار فرصتی برای تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت، آزادی و تحمل سختی های فراوان به نگاشتن حقایقی میپردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می بخشد و همواره به مثابه دیده بانان امین جامعه در عرصه های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته اند.

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

بی شک خبرنگاران در حیطه ورزش همیشه جز ارکان اصلی خانواده شنا بودند و با قلم و دوربین خود ما را در بهتر شدن مسیر موفقیت رهنمون ساختند تا با آگاهی و علم بیشتر بتوانیم این راه پر از فراز و نشیب را ادامه دهیم. گاهی با قلم تند خود نقد هایی کردند تا چشم و گوش ما شوند و گاهی با تفسیر های زیبا موجب انگیزه و دلگرمی شدند همان هایی که همیشه بدون ادعا کنارمان بودند.

اینجا در فدراسیون شنا هیچ غریبه ای نیست، همه همیشه مشتاق دیدار اصحاب رسانه هستند. خانواده شنا، شیرجه و واترپلوی ایران با قدردانی از تلاش های خبرنگاران گرانقدر این حوزه، صمیمانه ترین تبریک ها را به این مدافعان راستین حریم عدل و انصاف تقدیم می نماید.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.