روز خوب فدراسیون با حضور بزرگان و پیشکسوتان

روز گذشته (یکشنبه) جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان خانواده شنای ایران با حضور در محل فدراسیون با محسن رضوانی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رو گذشته (یکشنبه) جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان خانواده شنا، شیرجه و واترپلو گرد هم آمدند و در محفلی صمیمی با محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا گفت و گو کرده و از احوال ورزشهای آبی ایران آگاه شدند.

در این نشست بزرگانی چون سرهنگ کیومرث راستین (رییس سابق فدراسیون شنا در سالهای ۱۳۴۸ تا ۱۳۵۲ و ۱۳۵۵ تا ۱۳۵۷)، بهروز اسفندیاری (نایب رییس فدراسیون و پیشکسوت نجات غریق)، حسین مجیدی (پیشکسوت شنا)، منصور گروسی (پیشکسوت واترپلو)، احمد یاقوتی (پیشکسوت واترپلو و نایب رییس فدراسیون شنا)، مرتضی شریعت (پیشکسوت واترپلو)، تقی عسگری (پیشکسوت شیرجه) و خسرو امینی (پیشکسوت واترپلو و نایب رییس واترپلو فدراسیون جهانی شنا) حضور داشتند.

محسن رضوانی در پایان این نشست از تمامی این عزیزان به عنوان بزرگان شنای ایران و سرمایه های اصلی ورزش یاد کرد. او ضمن ابراز خشنودی از دیدار با افتخارات ورزش ایران عنوان کرد شنای ایران به سرهنگ راستین  و تمامی خدمت گذاران واقعی این ورزش مدیون است. باعث افتخار من بود که امروز، جمعی از بزرگان خانوداه شنا، شیرجه و واترپلو  با سر زدن به خانه خود روز خوبی را برای شنای ایران رقم زدند.

در جریان این نشست صمیمانه اعضای حاضر به گفت و گو درباره وضعیت شنای کشور پرداختند و با  مرور خاطرات سال های دور جوی زیبا به وجود آوردند.

هم نشینی پیشکسوتان شنای ایران
از راست به چپ: مرتضی شریعت – بهروز اسفندیاری – حسین مجیدی – سرهنگ کیومرث راستین – منصور گروسی

 

 

 

سرهنگ IMG_9323

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب