رکورد شکنی محمد قاسمی در ۱۵۰۰ متر مسافت کوتاه

محمد قاسمی شناگر جوان و آینده دار ایران در جریان مسابقات شنا جام ولادیمیر سالینکوف روسیه موفق به جابجایی رکورد ۱۵۰۰ مسافت کوتاه شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ چهار ملی پوش جوان شنای ایران روز ۲۳ آذر ۱۴۰۲ برای حضور در هفدهمین دوره مسابقات شنا جام ولادیمیر سالنیکوف روسیه عازم شهر سنت پترزبورگ شدند.

این رقابت‌ها از روز شنبه (۲۵ آذر ماه)آغاز و ملی پوشان ایران در روز نخست این مسابقات ملی پوشان ایران در ماده های ۵۰ متر آزاد، ۵۰ متر قورباغه و ۴۰۰ متر مختلط با حریفان خود به رقابت پرداختند.

اما در دومین روز از این مسابقات نمایندگان شنای ایران در ماده های ۱۰۰ متر آزاد، قورباغه، پروانه و مختلط و همچنین ۱۵۰۰ متر آزاد به آب زدند.
در جریان روز دوم این مسابقات محمد قاسمی شناگر جوان و آینده دار ایران با یک عملکرد خوب و دیدنی موفق شد رکورد ماده ۱۵۰۰ متر مسافت کوتاه را جابجا کند.

قاسمی ۱۵۰۰ متر را در مدت زمان ۱۵:۲۴.۲۱ شنا کرد و رکورد پیشین این ماده را که توسط علی جعفری در آبان ماه سال جاری با مدت زمان ۱۵:۴۵.۹۱ به ثبت رسیده بود را بهبود بخشید.

رکورد ۱۵۰۰ متر آزاد مسافت کوتاه:
رکورد جدید:
محمد قاسمی: ۱۵:۲۴.۲۱ /مسابقات شنا جام ولادیمیر سالنیکوف روسیه

رکورد پیشین:
علی جعفری : ۱۵:۴۵.۹۱ / مسابقات شنا ملی مجارستان آبان ۱۴۰۲

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.