سالروز میلاد حضرت مسیح(ع) و فرارسیدن سال جدید میلادی مبارک باد

فدراسیون شنا در پیامی میلاد حضرت عیسی مسیح علیه‌ السلام و فرارسیدن سال جدید میلادی را به همه مسیحیان جهان تبریک و شادباش می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کریسمس جشنی است در آیین مسیحیت که به منظور گرامی داشت زادروز حضرت عیسی مسیح برگزار می شود. کریسمس نه یک زمان و یک فصل، بلکه در واقع گرامیداشت صلح، دوستی،رحیم و بخشنده بودن در جهان هستی است.

ولادت با سعادت پیام‌آور توحید، صلح و مهربانی، سمبل صبر و شکیبایی و همچنین آغاز سال نو میلادی را به تمام هموطنان مسیحی و رهروان این پیامبر پاک خداوند تبریک میگویم و امدواریم سالی سر شار از صلح، دوستی، سلامتی، شادی و خوشبختی در پیش داشته باشند.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.